آموزش پخت ناهار کم کالری سالاد عدس گرم با سیب و سوسیس

آموزش پخت ناهار کم کالری سالاد عدس گرم با سیب و سوسیس

در مطلب زیر طرز تهیه سالاد عدس گرم با سیب و سوسیس را برایتان قرار داده ایم این سالاد بسیار خوشمزه و دارای کالری بسیار کم می باشد و مناسب برای وعده غذایی ناهار است.

دستور آشپزی امروز به طرز تهیه غذایی با طعمی جدید و کالری نسبتا مناسب برای وعده ناهار اختصاص دارد. برای تهیه این غذا برای ۴ نفر به ۴ قاشق غذاخوری روغن زیتون فرابکر، ۲ قاشق غذاخوری سرکه سیب، ۱ قاشق غذاخوری پودر یا سس خردل، نصف قاشق چای‌خوری نمک، نصف قاشق چای‌خوری فلفل،

۳ عدد سوسیس گوشت یا بوقلمون تند، ۳ حبه سیر، ۲ فنجان عدس پخته، ۱ عدد سیب خردشده، ۲ عدد ساقه و برگ کرفس خردشده، ۶ فنجان سبزیجات تازه و خردشده و مقداری رازیانه تازه نیاز داریم. برای آماده کردن این غذا، ابتدا ۳ قاشق از روغن، سرکه، خردل، نمک و فلفل را با یکدیگر مخلوط کنید.

۱ قاشق باقی‌مانده از روغن را در تابه نچسبی گرم کنید. حالا، سوسیس خردشده را ۵ دقیقه در روغن تفت دهید. سیرهای رنده‌شده را اضافه کنید و ۳۰ ثانیه به تفت دادن خود ادامه دهید. عدس را به تابه بیفزایید و ۲ دقیقه دیگر، مواد را با هم تفت دهید. شعله را خاموش کنید و سایر مواد مانند سبزی‌ها و سیب خردکرده را به این سالاد گرم اضافه کنید. سس را روی سالاد بکشید و آن را به‌صورت گرم، سرو کنید. هر وعده از این غذا حدود ۴۰۱ کیلوکالری انرژی،

۲۰ گرم چربی، ۵۳ میلی‌گرم کلسترول، ۳۲ گرم کربوهیدرات، ۲۴ گرم پروتئین، ۱۱ گرم فیبر، ۸۱۷ میلی‌گرم سدیم و ۱۰۱۱ میلی‌گرم پتاسیم دارد. ضمن اینکه می‌تواند ۵۹ درصد از نیاز روزانه بدن به فولات، ۲۹ درصد به آهن و پتاسیم، ۲۵ درصد به روی، ۲۰ درصد به منیزیم، ۱۹ درصد به ویتامین A و ۳۰ درصد به ویتامین C را تامین کند.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.