از بهداشت واژن چه میدانید؟

از بهداشت واژن چه میدانید؟

اطلاعات جالب در مورد واژن

واژن خانم ها یکی از حساس ترین نقاط بدن می باشد که رعایت بهداشت آن یکی از ضروریات زندگی می باشد واژن دارای محیطی کاملا اسیدیت که با این اسیدی بودن ph بدن را تنظیم می کند.

واژن کمی حالت اسیدی دارد و در واقع pHطبیعی آن باید بین ۳.۸ تا ۴.۵ باشد که تقریبا همتراز با یک گوجه فرنگی است. کمی حالت اسیدی کمک زیادی به واژن می‌کند تا تعادل ترشحات واژن را حفظ کند. برای همین زمانی که از محصولات بهداشتی زنانه استفاده می‌کنید، باید مراقب باشید که استاندارد باشند،

چون در غیر این صورت تعادل واژن را از بین می‌برند و التهاب ناخواسته و مشکل‌زا ایجاد می‌کنند. جالب است بدانید که کلیتوریس فقط یک عملکرد دارد و آن هم تامین لذت جنسی است. این بخش از بدن زنانه حساسیت خیلی زیادی دارد و تعداد عصبی که در هر میلی‌متر آن وجود دارد، بیشتر از همه اندام‌های بدن است.

در واقع حدود ۸ هزار عصب در این بخش از بدن زنانه وجود دارد که قابل مقایسه با هیچ اندام دیگر نیست و حتی در بدن مردان هم وجود ندارد. به نظر متخصصان تقویت عضله‌های واژن از طریق ورزش‌هایی که عضلات کف لگن را تقویت می‌کنند یا تمرین‌های کژل می‌تواند فرآیند ارگاسم و کیفیت ارگاسم را در بین خانم‌ها بهتر کند.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *