از بین رفتن ویروس ایدز در بدن دختر 18 ساله

از بین رفتن ویروس ایدز در بدن دختر 18 ساله

خارج شدن ویروس اچ ای وی از بدن دختر فرانسوی

در مطلب زیر از نجات معجزه آسای یک دختر فرانسوی گفته شده است این دختر از زمان متولد شدن مبتلا به ویروس اچ ای وی بوده است که بعد از گذشت چندین سال از بدنش خارج شده است. در مطلب یزر بطور کامل توضیح داده شده است.

دانشجوی ۱۸ ساله فرانسوی تنها نمونه مبتلا به ایدز در دنیاست که برای اطرافیان خود خطری ندارد. وی که در سال ۱۹۹۶ متولد شد، ویروس ایدز را از مادرش گرفت و به مدت ۶ سال تحت درمان با داروهای ضدویروسی بود. در سال ۲۰۰۲ درمان‌ها قطع شد و یک سال بعد آزمایشات نشان داد ویروس ایدز در بدن این دختر وجود ندارد.

هم‌اکنون ۱۲ سال از این موضوع می‌گذرد و همچنان بدن این فرد خالی از ویروس ایدز است. محققان در حال حاضر به دنبال پاسخ‌دهی به این سوال هستند که آیا سیستم ایمنی توانایی مقابله با این ویروس و از بین بردن آن را دارد یا خیر؟ در صورتی که در دیگر بیمارانی که داروهای مشابهی را مصرف کرده‌اند،

نتایج مشابه این خانم دیده شود می‌توان امیدوار بود که ایدز کنترل شود. همچنین این موضوع می‌تواند در جهت یافتن واکسنی برای مقابله با ایدز کمک‌کننده باشد. نزدیک به ۳۰ سال است که محققان تلاش می‌کنند برای مقابله با این عفونت‌ واکسنی بیابند. متاسفانه در حال حاضر در جهان ۳۷ میلیون نفر مبتلا به ایدز زندگی می‌کنند.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *