از ورزش های مناسب فضای باز چه میدانید ؟

از ورزش های مناسب فضای باز چه میدانید ؟

اسامی ورزش های مناسب فضای باز

تمرینات ورزشی و ورزش های مناسب فضای باز این ورزش ها ویژه بانوان و خانم هایی میباشند که دوست دارند در فضاهای باز شروع به ورزش و تمرینات ورزشی کنند بنابراین در مطلب زیر اسامی این تمرینات و ورزش ها را برای مادران و خانم های گرامی قرار داده ایم.

وقتی تصمیم گرفتم در پارک بانوان تمریناتم را انجام دهم در ابتدا، افکار منفی به ذهنم خطور می‌کردند. مادرهای دیگر درباره من چه قضاوتی می‌کنند؟ کارم احمقانه نباشد؟ بعد خودم را مجبور کردم که افکار منفی ذهنم را کنار بگذارم و واقع بین باشم. من یک الگو برای دختر دو ساله‌ام هستم. دو انتخاب داشتم، یا کلا” بی‌خیال ورزش کردن بشوم و یا از این موقعیت استفاده کنم چون زمان کافی برای باشگاه رفتن نداشتم! تندرستی، که فقط به باشگاه رفتن نیست. سلامتی و تندرستی، شیوه زندگی است. مهم‌تر از آن، کودکان با نگاه کردن به ما یاد می‌گیرند.

بنابراین، اولین تمرین ورزشی را در پارک شروع کردم. تا جایی که، دخترم هم در کنار من حرکات جهشی و کششی انجام می‌داد. دفعه بعدی که رفتید پارک، اینها عالی‌ترین حرکات ورزشی هستند که می‌توانید انجام دهید:

ورزش های مناسب فضای باز

حرکت Lunges

ورزش های مناسب فضای باز

حرکت لانگ: از پیاده رو و یا زمین چمن اطراف وسایل بازی، برای انجام این حرکات ، استفاده کنیدتوضیح: برای انجام این تمرین صاف بایستید. پاها را باز کنید. پنجه پاها را به سمت بیرون قرار دهید، زانوی پای راست را خم کنید و سعی کنید روی زانو بنشینید ، پای دیگر کمی خم می شود ، مکث کوتاهی کنید. زانوی خود را خم کنید و به وضعیت شروع برگردید ،حرکت را برای پای دیگر نیز انجام دهید.زمانی که احساس کردید این حرکت برای شما ساده شده است و دیگر فشار قبلی را به شما نمی‌آورد میتوانید از چند دمبل سبک نیز استفاده کنید.

ورزش های مناسب فضای باز

حرکت Tricep dips

ورزش های مناسب فضای باز

حرکت دیپ: از نیمکت‌های پارک و یا یکی از پله‌های وسایل بازی برای این حرکت کمک بگیرید. ۱۰ بار این حرکت رو انجام بدهید.

حرکت Incline push-ups

ورزش های مناسب فضای باز

شنای شیب دار: از همان نیمکت برای شنای شیب دار استفاده کنید. روبروی نیمکت بایستید، دستها را به عرض شانه باز کنید و روی نیمکت بگذارید، پاها را به عقب ببرید.سینه را به آرامی به نیمکت نزدیک کرده و بلند کنید. ۱۰ مرتبه این حرکت را انجام دهید

حرکت Box jumps or step-ups

این حرکت با هر چیزی که کمی ارتفاع دارد به راحتی قابل اجراست. ۲۰ بار را تکرار کنید.

ورزش های مناسب فضای باز

حرکت Pull-ups

حرکت بارفیکس: ازمیله‌های پارک استفاده کنید ، باید دست‌ها را به میله بگیرید، سپس به آرامی پایین بیایید، ساق پاها را به عقب خم کنید تا به زمین نرسد. هر چند تا که توان دارید این حرکت را انجام دهید

ورزش های مناسب فضای باز

حرکت crunch

کرانچ: اگر زمین چمن و یا یک سطح نرمی پیدا کردید، دراز بکشید و چند تا کرانچ انجام دهید.این ست حرکات ورزشی را ۳ بار تکرار کنیداحتمالا” وقتی در پارک ورزش می کنید، مجبور می شوید چند بار به خاطر فرزندتان حرکات ورزشی را متوقف کنید. ایرادی ندارد. هم فرزندتان را چند بار تاب می دهید و یا سرسره بازیش را تماشا می کنید و هم خودتان یک استراحت کوتاه کردید. اجازه بدید کودک شما ببیند، در پارک ورزش کردن هم لذتبخش است.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.