به این روش اسپاگتی را با میگو و کنگر فرنگی درست کنید

به این روش اسپاگتی را با میگو و کنگر فرنگی درست کنید

طرز تهیه اسپاگتی با غذای دریایی میگو و همچنین کنگر فرنگی

اگر الان اینجا هستید مشخص است که می خواهید اسپاگتی درست کنید ولی به یک روش جدید و عالی. فکرش را بکنید اسپاگتی با کنگر فرنگی و میگو چه شود واقعا. این غذا را می‌توان به عنوان وعده اصلی استفاده کرد. از نظر اقتصادی به صرفه است و در عرض ۱۵ دقیقه آماده می‌شود. برای تهیه این غذا به ۳۵۰ گرم اسپاگتی و برای آماده سازی سس به ۳۰۰ گرم میگو، ۴ کنگر فرنگی، ۳ عددگوجه فرنگی و ۱ حبه سیر، جعفری و ۳۰ میلی لیتر روغن زیتون و نمک، فلفل نیاز دارید.

برای طبخ غذا ابتدا میگو‌ها را پوست بکنید و تمیز کنید و به قطعات کوچک برش بزنید و کنار بگذارید. کنگر فرنگی را بشویید. ورق‌های خارجی که سخت هستند را جدا کنیدو برش‌های نازک بزنید. در روغن زیتون سیر خرد شده را تفت دهید و جعفری خرد شده را به آن اضافه کنید. کنگر فرنگی را به مدت ۵ دقیقه بجوشانید

و به آن نمک و فلفل و تفاله گوجه فرنگی را اضافه کنید. بعد از آنکه این مخلوط به مدت ۱۵ دقیقه جوشید، میگو، نمک و فلفل را اضافه کنید و اجازه دهید برای ۳ دقیقه مجدد بجوشد. در قابلمه‌ای جدا اسپاگتی را بجوشانید تا نرم شود. سپس آب آن را خالی کرده و سس را به آن اضافه کنید.

این دستور غذایی به لاغری شما کمک می‌کند. این غذا برای افراد مبتلا به کلسترول بالا و دیابت مناسب است. اسپاگتی با میگو و کنگر فرنگی اندیس گلایسمی پایینی دارد و غنی از فیبر و امگا۳ و حاوی آنتی اکسیدان‌های بسیاری است که می‌تواند برای سلامت مفید باشد.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *