ایجاد درد در کشاله ران از هفته سی و هشتم بارداری

ایجاد درد در کشاله ران از هفته سی و هشتم بارداری

درد های کشاله ران در هفته سی و هشتم بارداری

در هفته سی و هشتم بارداری بسر می برید و دردهایی در کشاله ران احساس می شود .کوچولوی شما قصد پا گذاشتن به این دنیا را ندارد و همچنان به رشد خود ادامه می دهد در این هفته می باشد که دردهایی در کشاله ران مادر بوجود می آید.

اکنون کودک شما لم داده و از آخرین هفته‌های جای گرم و نرم خود لذت می‌برد. با این وجود، اگر همین امروز متولد شد، یک کودک کامل و رسیده تلقی می‌شود. مغز او، که مسٔول وظایف پیچیده‌ایی همچون تنظیم تنفس، گوارش و گردش خون است، بهتر از هر زمان دیگری وظایف خود را انجام می‌دهد. اغلب کودکان بین هفته‌ی سی‌و هشتم یا چهلم متولد می‌شوند؛ هفته‌ی چهلم از بارداری نقطه‌ی مرکزی و حد وسط هفته‌ی سی‌و هشتم تا چهل‌و دوم در نظر گرفته می‌شود.

این کودک چیزی که این هفته‌ها کم دارد مجرای اشک است که هنوز تشکیل نشده است. از توانایی او در این هفته گوارش مواد غذایی است که به ماده سیاه رنگی به نام «مامیزه» تبدیل می‌شود. خوب بهتر است پنبه‌ای هم برای گوش‌های خودتان آماده کنید تا بتوانید جیغ‌های بنفش این ناقلا را تحمل کنید. دستگاه تولید صدای او یعنی هنجره اش، خود را برای تولید صداهای مختلف آماده می‌کند.

قد: ۵۱.۵ سانتی متر

وزن: ۳۵۰۰ گرم

ممکن است دردهایی را در کشاله ران یا پشت ساق پا احساس کنید که آن دردها نشانه قرارگیری سر کودک به لگن یا حرکت او بر روی عضلات کف لگن باشد. البته گاهی سر کودک بر روی اعصاب لگن قرار می‌گیرد که  چنین وضعیتی برای شما دردهایی را ایجاد می‌کند. در برخی از خانم ها رشد رحم متوقف شده و در برخی دیگر همچنان ادامه دارد. ممکن است شما از آن دست زنان بارداری باشید که رحمتان همچنان در حال رشد است احتمالا در این هفته رحم در حدود ۱۶ تا ۱۸ سانتی‌متر رشد کرده است.

افسردگی حالت روحی است که برخی از بانوان باردار را گرفتار خودش می‌کند. درصورتی که احساس می‌کنید حال و حوصله برای انجام دادن هیچ کاری ندارید برای درمان این مشکل زودتر اقدام کنید با ورود نوزادتان بی حوصلگی روحی دردساز می شود.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *