برگزاری کلاسهای بادی بیوتی در بهترین باشگاه بانوان مشهد

برگزاری کلاسهای بادی بیوتی در بهترین باشگاه بانوان مشهد

 

بادی بیوتی یا ورزش تخصصی شکم و پهلو یکی از رشته های ورزشی پرطرفدار در بین خانم ها است. در این بخش به معرفی یک باشگاه بادی بیوتی خوب در شهر مشهد می پردازیم که از صبح تا شب بصورت کامل ویژه بانوان است. در این باشگاه کلاس های بادی بیوتی با توجه ویژه ای برگزار می شود.

بادی بیوتی را می توان اینگونه توصیف کرد که ترکیبی از حرکات ایروبیک است که در بخش مهمی از آن به اجرای حرکات موثر برای آب کردن شکم و پهلو پرداخته می شود. حرکت های زیادی برای کاهش وزن و چربی اطراف شکم و پهلو وجود دارد که در این کلاس ها سعی می شود بهترین تمرینات اجرا شود تا بیشترین بازخورد را از تمرینات ورزشی خود در شکل گیری و فرم دهی بدن و همچنین تناسب اندام داشته باشید.

در کلاس های بادی بیوتی از وسایل و تجهیزات ورزشی مختلفی نیز بر اساس صلاح دید مربی مربوطه استفاده می شود. برای مثال: کار با کش، ترامپولین، توپ های جیم بال، مدیسنبال، توپ های کوچک برای برخی از حرکات، بوسوبال،‌ دمبل و …

 

معرفی باشگاه ورزشی پرداد در مشهد :

این باشگاه بصورت کامل مختص بانوان است که از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۲۲ شب به صورت تمام وقت برای استفاده خانم ها در سنین تجهیز شده است.

از مجموعه ورزشی پرداد، با نام VIP نیز یاد می شود به خاطر امکانات وی آی پی و ویژه ای که به اعضای خود ارائه می دهد. برخی از امکانات این باشگاه عبارتند از: سونا، حوضچه آب سرد،‌ حمام، ماساژ، کافی شاپ، دو رختکن مجزا، سالن های مجزا برای رشته های ورزشی مختلف، سالن مجزای بدنسازی، پارکینگ و بسیاری از امکانات دیگر.

لازم به ذکر است که این باشگاه علاوه بر بادی بیوتی ، دارای رشته های ورزشی دیگری مانند: ایروبیک،‌ پیلاتس، بادی پامپ، ایروفیتنس، اسپینینگ، تی آر ایکس ، بدنسازی، فیتنس، کار با دستگاه و … است.

 

آدرس: مشهد – بولوار وکیل آباد – حدفاصل وکیل آباد ۵ و ۷

تلفن: ۳۶۱۴۶۵۶۶ – ۳۶۰۱۲۵۶۸


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.