بارداری را چه موقع به دیگران اطلاع دهیم؟

بارداری را چه موقع به دیگران اطلاع دهیم؟

زمان اطلاع خبر بارداری به دیگران چه موقع است؟

در مطلب زیر این موضوع مورد بحث قرار گرفته است که چه زمانی بارداری خود را به دیگران اطلاع دهیم؟ امیدوارم خانم هایی که به تازگی متوجه بارداری خود شده اند حتما این مطالب را به دقت بخوانند.

تست بارداری انجام داده‌اید و نتیجه آزمایشتان نیز تایید کرده است که شما باردارید. دیگر شکی ندارید. اما آیا اکنون زمان مناسبی برای خبر دار کردن دیگران است یا بهتر است کمی‌ صبر کنید و تا مدتی این راز را فاش نکنید؟! بعضی از مادران در این باره شک دارند. بعضی با جار زدن این خبر حتی وقتی کاملا مطمئن هم نشده‌اند هیچ مشکلی ندارند،

و بعضی دیگر ترجیح می‌دهند تا زمانی که شکم آنها این موضوع را نشان نداده درباره ی آن سکوت کنند. همه ی این تصمیمات قابل احترام است و در واقع دستورالعمل ثابتی نیز برای اجرا وجود ندارد. به هرحال بیشتر زنان به محض اطلاع از بارداری این خبر را به پدر و مادر و خواهر و برادان خود و همچنین به دوستان نزدیکشان، اطلاع می‌دهند.

اعلام بارداری در محل کار اگر حاملگی شما کاملا طبیعی است، لازم نیست که این خبر را در محل کار خود عنوان کنید، تنها زمانی بهتر است این موضوع را علنی کنید که یا حرفه شما خطراتی برای شما یا فرزندتان داشته باشد یا در محل کار نیاز به جایگزین داشته باشید.

اعلام بارداری در محل کار کمی ‌قبل از درخواست مرخصی بارداری منطقی ترین انتخاب است. *اعلام بارداری به دوستان این یک انتخاب کاملا شخصی است و بعدا خواهید دید که بسیاری پس از شنیدن این خبر به شما خواهند گفت: “من فهمیده بودم!…” تنها توصیه می‌کنیم در سه ماهه‌ی اول کمی تامل کنید چراکه در این زمان بیشترین

خطر سقط جنین وجود دارد و در صورت به وجود آمدن چنین مشکلی عواقب آن خوشایند نیست. بارداری دوره ای زیبا از زندگی زن است که در طول آن حتی لبخند او درخشان تر شده و دیگران نیز متوجه این موضوع می‌شوند. نگران اعلام بارداری خود به اطرافیان نباشید. مطمئنا همه با شنیدن این خبر برای شما بسیار خوشحال می‌شوند.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *