با کرم ضد آفتاب سرطان پوست را از بین ببرید

با کرم ضد آفتاب سرطان پوست را از بین ببرید

اگر می خواهید از خطر سرطان پوست در امان بمانید بهتر است از کرم ضدآفتاب کمک بگیرید. برای  حفاظت از پوستو مقابله با عوارض نورخورشید برای بدنتان می توانید از ین محصولات استفاده کنید. با اهمیت و مزایای کرم ضدآفتاب برای پوست بیشتر آشنا شوید.

اولین چیزی که باید درباره سرطان پوست گفت، این است که سرطان پوست قابل پیشگیری است و بسیاری از سازمان‌های معتبر تا به حال دستورالعمل‌هایی را برای مراقبت از افراد در برابر سرطان پوست ارائه کرده‌اند. البته هیچ تضمینی وجود ندارد که فرد در صورت پیروی از این دستورالعمل‌ها اصلا به سرطان پوست مبتلا نشود،اما این توصیه‌ها می‌توانند خطر ابتلا به سرطان پوست را کاهش دهند. اولین توصیه این است که از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید در مواقع خاصی واقعا دوری کنید. متخصصان معتقدند که افراد نباید بین ساعات ۱۰ صبح تا ۴ بعد از ظهر مستقیما در معرض نور خورشید قرار بگیرند، حتی در فصل زمستان یا وقتی که آسمان ابری است.

استفاده دائمی از کرم‌های ضدآفتاب هم اهمیت زیادی دارد. متخصصان معتقدند که باید از این کرم‌ها در تمام طول سال، حتی در فصل زمستان، استفاده کنید. البته کرم‌های ضدآفتاب نمی‌توانند از همه مضرات اشعه UV جلوگیری کنند، اما مزیت‌های خوبی برای حفاظت از پوست ارائه می‌دهند.

بهتر است تمام نقاطی که در معرض نور خورشید قرار می‌گیرند را به‌خوبی با استفاده از لوسیون پوشش دهید و از محصولاتی استفاده کنید که SPF آن‌ها حداقل ۱۵ باشد و توانایی پوشش پوست در مقابل اشعه‌های UVA و UVB را هم داشته باشند. به یاد داشته باشید که نور خورشید از طریق برخورد با شن‌وماسه، آب، برف و یخ می‌تواند منعکس شود و این سطوح خاص می‌توانند اثرات اشعه UV را تا ۸۰ درصد بیشتر کنند. به نظر متخصصان،‌ باید کرم ضدآفتاب را ۳۰ دقیقه از بیرون رفتن روی پوست بزنید و هر ۲ ساعت هم کرم را تجدید کنید. ضمنا در مواقعی که خیلی عرق می‌کنید، با آب تماس پیدا می‌کنید یا خودتان را با حوله خشک می‌کنید، باید دوباره کرم ضدآفتاب را تجدید کنید.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *