برملا شدن راز زندگی با نوع خوابیدن افراد

برملا شدن راز زندگی با نوع خوابیدن افراد

نوع خوابیدن شما از زندگیتان میگوید

در مطلب زیر در مورد موضوع بسیار جالبی صحبت کرده این موضوع برمیگردد به شکل خوابیدن شما در زندگی . محققان طی تحقیقات جدیدشان به این موضوع پی برده اند که شکل خوابیدن همه چیز را می گوید.

شاید فکر کنید زوج‌هایی که پشت به پشت به هم می‌خوابند، روابط خوبی با هم ندارند اما این موضوع کاملا بر‌عکس است. تحقیقات اخیر نشان می‌دهد می‌توان از روی شکل خوابیدن زوج‌ها به ارتباط میان آنها پی برد. *زوج‌هایی که پشت به هم می‌خوابند، رابطه‌ای ایمن و بادوام دارند! تحقیقاتی که مشروح آن در سایت انگلیسی زبان Dreams منتشر شده است نشان می‌دهد،

۵۰ زوج‌ها پشت به هم می‌خوابند و ۲۷ درصد اصلا هیچ تماسی با هم ندارند. به گفته روان‌شناسان و مشاوران جنسی عدم تماس هنگام خواب و پشت به هم خوابیدن برخلاف آنچه عموم مردم گمان می‌کنند نشانه‌ روابط محکم بین زوجین است. این حالت نشان می‌دهد زوج‌ها در عین داشتن رابطه‌ای گرم به هم وابسته نیستند.

زوج‌هایی که پشت به هم می‌خوابند اما بدن هم را لمس می‌کنند، رابطه ای راحت و آرام دارند! تحقیقات نشان داده ۲۳ درصد زوج‌ها پشت به هم می‌خوابند اما بدنشان همدیگر را لمس می‌کنند. به گفته روان‌شناسان ۹۴ درصد این نوع زوج‌ها خوشبخت هستند و زندگی زناشویی خوبی دارند. *زوج‌هایی که یکی پشت به دیگری می‌خوابد،

ارتباطی حمایتی دارند! ۱۸ درصد زوج‌ها به این شکل می‌خوابند و در اکثر موارد مرد است که همسرش را از پشت بغل می‌کند. در این زوج‌ها یک نفر حس حمایتی برای طرف دیگر دارد. *زوج‌هایی که روبروی هم می‌خوابند و بعد از هم جدا می‌شوند، زوج‌هایی مستقل و در عین حال وابسته اند! ۸ درصد زوج‌ها اینطور می‌خوابند.

این زوج‌ها روبری هم هستند و برای ۱۰ دقیقه پاهایشان با هم در ارتباط است اما بعد جدا می‌شوند. و هر یک به یک سمت می‌‌خوابند این زوج‌ها زندگی خوبی دارند و در عین وابسته بودن، مستقل هستند. *زوج‌هایی که یکی جای دیگری را هم می‌گیرد، زوج‌هایی نامتعادلند! در این زوج‌ها، یک نفر نقش ثانویه دارد و به دنبال بر هم زدن تعادل در زندگی است.

زوج‌هایی که حین خواب زن سرش بر شانه مرد است، عاشق همند! این حالتی شایع مخصوصا در زوج‌هایی است که تازه زندگی مشترک را آغاز کرده‌اند و عشق بین همسران زیاد است. *زوج‌هایی که روبروی هم اما بلافاصله می‌خوابند، ارتباط ضعیفی با هم دارند! ۲ درصد زوج‌ها این‌طور می‌خوابند و این نشان ارتباط بسیار کم بین آنهاست. *زوج‌هایی که روبری هم و با تماس می‌خوابند زوج‌هایی بسیار نزدیک هستند!


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.