تاثیرات دارو بر روی ناتوانی جنسی

تاثیرات دارو بر روی ناتوانی جنسی

رابطه بین مصرف دارو و ناتوانی جنسی

ناتوانی جنسی یا همان نعوظ علت های بسیار مختلفی در بین مردان دارد که استرس و خستگی علت عمده آن می باشد در مطلب زیر در مورد تاثیرات دارو بر روی ناتوانی جنسی صحبت کرده است.

یکی از خوانندگان پرسیده‌اند آیا دلیل مشکلات نعوظی همسر ۵۶ ساله‌شان می‌تواند از داروهایی باشد که مرتبا مصرف می‌کنند؟ در جواب باید بگوییم برخی داروها می‌توانند باعث بروز مشکلات نعوظی شوند. می‌توانید برای اطمینان بیشتر دستورالعمل روی بسته‌بندی دارو را مطالعه کنید.

در صورتی که این مساله جزء عوارض دارو قید شده می‌توانید با پزشکتان صحبت کنید تا دارو را عوض کند. بسیاری از داروهای ضدافسردگی یا داروهای ضدفشارخون چنین عارضه‌ای دارند. فراموش نکنید در هر شرایطی وقتی مردی بالای ۵۰ سال دچار مشکلات نعوظی می‌شود باید با متخصص در این رابطه صحبت کند

زیرا این مشکل می‌تواند نشانه زودهنگام مشکلات عروقی باشد. عروق بیضه بسیار نازک‌تر از عروق قلب یا مغز هستند. مشکلات نعوظی می‌تواند علامت زوددهنگام گرفتگی عروق باشد. معمولا بعد از ۲ سال از آغاز اولین اختلالات نعوظی مردان دچار سکته‌های قلبی یا مغزی می‌شوند.

مراجعه به پزشک برای تشخیص احتمال ابتلا به مشکلات قلبی- عروقی، دیابت، فشارخون بالا، چربی خون بالا و… ضروری است. مردان معمولا علاقه‌ای برای مراجعه به متخصص ندارند و در این شرایط خانم‌ها باید دست به کار شوند. در برخی شرایط تشویق مرد

برای ورزش کردن، کم کردن وزن اضافه، داشتن تغذیه بهتر و عدم مصرف دخانیات می‌تواند باعث بهبود وضعیت نعوظی شود. مردانی که سیگار می‌کشند، ورزش نمی‌کنند و چاق‌اند در مقایسه با سایر مردان ۲ برابر بیشتر در معرض اختلالات نعوظی قرار دارند.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.