تاثیر اختلال نعوظ در آشفته شدن زندگی

تاثیر اختلال نعوظ در آشفته شدن زندگی

اختلال نعوظ چه مشکلاتی بدنبال دارد؟

معمولا اگر زوج ها یک رابطه جنسی مطلوب و موفقی نداشته باشند اختلالات و مشکلات بسیار زیادی بهمراه دارد که حتما این زوج ها باید راه درمان نعوظ را پیدا کنند.

اختلال نعوظ معمولا می‌تواند باعث بروز مشکلات مختلف در رابطه مشترک شود، اما نه به‌خاطر نداشتن رابطه زناشویی مطلوب، بلکه به‌خاطر از بین رفتن ارتباط و تماس لازم بین زن و شوهرها. صحبت نکردن درباره این مشکل می‌تواند اثر منفی و مخربی بر روی اعتماد به نفس مردان باقی بگذارد و به تصور آنان از خودشان آسیب برساند.

حتی ممکن است باعث شود که صمیمیت مردان در زندگی مشترک کاهش پیدا کند و خود این وضعیت می‌تواند به مشکلات دنباله‌داری ختم شود که از عدم صمیمیت زن و شوهر به وجود می‌آیند. در این شرایط، زن و شوهرها معمولا فکر می‌کنند که با مشکلاتی فراتر از این موضوع مواجه هستند

و زندگی مشترک آن‌ها دوام نمی‌آورد. بنابراین اگر دچار اختلال نعوظ شدید، هرگز راه‌های ارتباطی با همسرتان را مسدود نکنید. حفظ روابط مشترک می‌تواند به بهبودی شرایط و وضعیت شما کمک کند. به نظر متخصصان، رویکرد زوج‌ها نسبت به مساله اختلال نعوظ خیلی اهمیت دارد.

به یاد داشته باشید که اختلال نعوظ تقصیر هیچ کسی نیست. بنابراین اصلا به همسرتان فشار نیاورید و تا جایی که امکان دارد به‌عنوان حامی او عمل کنید. اگر دچار اختلال نعوظ شدید، مساله را جدی بگیرید و هرچه زودتر به پزشک متخصص مراجعه کنید. درواقع، ممکن است که اختلال نعوظ در مشکلات پزشکی ریشه داشته باشد یا از طبیعت شما نشأت بگیرد.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *