تاثیر اشک زنان در کم شدن میل جنسی آقایان

تاثیر اشک زنان در کم شدن میل جنسی آقایان

اشک زنان چه تاثیری در میل جنسی مردان دارد؟

طی جدیدترین تحقیقاتی که محققان انجام داده اند به این نتیجه قابل توجه رسیده اند که اشک خانم ها در کاهش میل جنسی آقایان نقش بسیار زیادی دارد چون باعث ارسال سینگال های منفی به سمت آقایان می شود.

بر اساس یکی از مطالعاتی که در مجلهScience به چاپ رسیده است، مواد شیمیایی موجود در اشک خانم‌ها سیگنال‌هایی ارسال می‌کند که باعث کاهش میل جنسی در مردان می شود. اعضای تیم تحقیقاتی این مطالعه می‌گویند که هنوز روشن نیست که چرا این اتفاق می‌افتد یا دقیقا چطور رخ می‌دهد، چون اشک‌ها بویی ندارند ولی حاوی ترکیبات خاصی هستند که باعث برانگیختن واکنش انسان‌ها می‌شود.

این محققان دریافتند که وقتی خانمی گریه می‌کند، سیگنال‌های عاطفی مختلفی منتشر می‌شوند که حتی کسانی که بوی آن را بشنوند، تحت تاثیر آن قرار می‌گیرند. در این مطالعه، تعدادی از مردان در معرض اشک‌های خانم‌ها قرار گرفتند و نتایج به دست آمده نشان داد که علائم فیزیولوژیک برانگیختگی جنسی مثل درجه حرارت پوست و ضربان قلب در این مردان دچار تغییرات شدیدی می‌شود.

مردانی که در معرض اشک‌های خانم‌ها قرار می‌گیرند، بدون این‌که بدانند، با کاهش میزان تستوسترون مواجه می‌شوند. با انجام fMRI بر روی مغز این مردان، حتی مشخص شد وقتی مردان در معرض اشک‌های خانم‌ها قرار می‌گیرند، بخش‌هایی از مغزشان که مربوط به فعالیت جنسی است، با کاهش شدید فعالیت روبه‌رو می‌شود.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.