تاثیر فوق العاده پدران در دوران بارداری

تاثیر فوق العاده پدران در دوران بارداری

حضور پدران در دوران بارداری چه تاثیری دارد؟

حضور مردان یا پدران در دوران بارداری دلگرمی و حس بسیار خوبی به مادر و جنین خواهد داد در مطلب زیر در مورد تاثیر حضور پدران در دوران بارداری مطالب بسیار جالبی آورده شده است.

برخی از مردان تصور می‌کنند که با تولید اسپرم، وظیفه پدریشان به پایان می‌رسد. اما بد نیست بدانید که بعد از مادر، این پدر است که نقشی اساسی در تامین سلامت جسمی و روانی مادر و جنین بازی می‌کند. ابراز محبت از سوی همسر، در این دوران می‌تواند به او قدرت دهد

تا راحت‌تر با اثرات ناخوشایند بارداری روبه‌رو شود. زیرا با دریافت محبت، سیستم ایمنی بدن مادر بالا می‌رود و او را در مقابل عفونت‌ها محافظت می‌کند. یک پدر از چند طریق می‌تواند محبت خود را به همسر باردارش ابراز کند: – زمان‌هایی را فقط به خود و همسرتان اختصاص دهید.

معمولا زنان باردار از اینکه بدانند با وجود تمام تغییرات بارداری همچنان مورد توجه همسرشان هستند، حس اطمینان خاطر و آرامش پیدا می‌کنند. – سعی کنید جنین را حس کنید. زمان استراحت یا تماشای تلویزیون، دستتان را روی شکم

همسرتان بگذارید و او را نوازش کنید. -در مورد عضو جدید خانواده‌تان با اشتیاق صحبت کنید. مرتب احوال او و کودکتان را بپرسید. – هنگام مراجعه به پزشک و چکاپ ماهیانه او را همراهی کنید و با دقت توصیه‌های پزشک را دنبال کنید.

– در کارهای خانه به او کمک کنید و حتی در کارهایی که تجربه کافی ندارید تلاشتان را بکنید و اجازه دهید همسرتان تلاش شما را ببیند. – درمورد روابط جنسیتان به او اصرار نکنید و منتظر باشید تا او تمایل نشان دهد.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *