تمرین ساده برای کوچک کردن شکم

تمرین ساده برای کوچک کردن شکم

 

اگر می خواهید در منزل چربی های شکم خود را آب کنید و آن ها را از بین ببرید بهتر است با برخی روش های ساده شروع کنید در این بخش یک تمرین ورزشی را به شما اموزش میدهیم که با کمک آن می توانید به فرم دهی به عضلات شکمتان بپردازید.

همه ما دوست داریم شکمی صاف و کوچک داشته باشیم، شاید به همین دلیل هر سال هزینه های هنگفتی صرف تحقیقات در زمینه یافتن روش های جدید برای از بین بردن چربی های اطراف شکم می شود. در حال حاضر بیش از ۲۰۰ مدل دستگاه مختلف برای کوچک کردن شکم وجود دارد، دستگاههای غلطکی، ضربه زننده، لرزاننده و … . شعارهای تبلیغاتی تمام این دستگاهها ادعا می کنند که با استفاده از آنها می توانید شکم خود را کوچک کرده و به سایز مطلوب برسانید.

حرکات ورزشی برای داشتن شکمی تخت بسیار متنوع هستند و نکته قابل توجه و راضی کننده درباره این حرکات این است که به راحتی در خانه قابل انجام هستند و نیازی به داشتن وسیله ورزشی خاصی ندارند.

آب کردن شکم و خلاصی از شر چربی های زائد بدن علی الخصوص چربی های شکمی چه در بین آقایان و چه در بین خانم ها که معمولا بعد از ازدواج و مخصوصا بعد از زایمان طبیعی و یا زایمان سزارین بوجود می آید و باعث شلی و آویزان شدن شکم میشود باعث برهم زدن تناسب اندام و بهم ریختن زیبایی اندام زنانه میشود. در خانه هم میتوان باعث لاغر شدن شکم و چربی سوزی پهلو ها شد که البته نیاز به داشتن دانش آن در این خصوص میباشید. در این مطلب در خصوص آب کردن شکم در خانه و منزل برای شما دوستان گرامی مواردی خاص و اثرگذار را ارائه داده ایم که امیدواریم با رعایت اینها بتوانید خیلی سریع لاغر شوید و باعث کاهش سایز و وزن خود شوید

ابتدا به پشت روی زمین دراز بکشید.

کف دو دست را پشت سر یا گردن‌تان قلاب کنید.

زانوها را حدود ۴۵ درجه خم کنید و کف پاها را کاملا صاف روی زمین بگذارید.

حالا سعی کنید در همین حالت و بدون بلند کردن کف پا از زمین، حالت نیمه‌نشسته به خود بگیرید.

در این حالت باید لرزیدن و انقباض عضلات شکم را احساس کنید.

۵ ثانیه در این حالت بمانید و دوباره روی زمین دراز بکشید.

سعی کنید بعد از چند مرتبه تکرار این تمرین، زمان باقی ماندن در حالت نیمه‌نشسته را به ۱۵ ثانیه برسانید.

حداقل روزی ۲ بار و هر بار ۱۰ مرتبه این کار را تکرار کنید.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *