تهیه سوپ گوجه فرنگی ترکیه ای همراه با کرفس

تهیه سوپ گوجه فرنگی ترکیه ای همراه با کرفس

تهیه سوپ گوجه فرنگی ترکیه ای

غذاهای ترکیه ای بسیار خوش طعم و خوش رنگ هستند در زیر میخواهیم اموزش پخت یک سوپ ترکیه ای را برای شما قرار دهیم. تهیه سوپ گوجه فرنگی ترکیه ای عنوان غذای زیر میباشد که در این سوپ به مقدار زیادی گوجه فرنگی در آن استفاده شده است و نیاز به مواد اولیه زیادی ندارد .

مواد لازم

گوجه فرنگی ۱ کیلوگرم
سیب زمینی ۱ عدد
برنج ۱/۳ لیوان
پیاز ۱ عدد
هویج ۱ عدد
کرفس ریز خرد شده ۱/۲ لیوان
نمک و فلفل به مقدار لازم

 

تهیه سوپ گوجه فرنگی

چند لیوان آب داخل قابلمه بریزید و روی حرارت قرار دهید تا به جوش بیاید. سپس گوجه فرنگی ها را اضافه کنید ، ۱۵ دقیقه اجازه دهید گوجه فرنگی ها نرم شوند؛ سپس گوجه فرنگی ها را داخل آب سرد بریزید و پوست بکنید. گوشت گوجه فرنگی را داخل میکسر بریزید و بزنید تا یکدست شود.هویج و سیب زمینی و پیاز را پوست بکنید و ریز خرد یا رنده کنید.سپس بهمراه کرفس خرد شده و برنج و چند لیوان آب داخل قابلمه ای بریزید و روی حرارت قرار دهید تا سبزیجات و برنج بپزند.

پس از اینکه سبزیجات نرم شدند گوجه های میکس شده را اضافه کنید. در صورتی که آب سوپ کم شده است مقداری آب جوش اضافه کنید.نمک و فلفل را اندازه کنید. در قابلمه را بگذارید و با حرارت ملایم اجازه دهید سوپ جا بیفتد و غلیظ شود ؛ پس از اینکه سوپ آماده شد در ظرف بکشید و با روغن زیتون و جعفری خرد شده تزیین و سرو کنید.

برای: ۴ نفر
حاضر است در : ۶۰ دقیقه
وعده: پیش غذا, شام


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.