توقعات خانم ها در رابطه جنسی از همسرانشان!

توقعات خانم ها در رابطه جنسی از همسرانشان!

توقعات خانم ها در رابطه جنسی

مطلب زیر اختصاص دارد به توقعات خانم ها در رابطه جنسی که از همسرانشان میخواهند . اگر آقایان این توقعات و خواسته ها را جدی بگیرند نیمی از مشکلات آنها حل خواهد شد.

با شیطنت تمام، به همه نقاط بدن ما توجه کنید. در قدم اول، بگذارید حس کنیم که مشغول یک ماجرای یکنفره نیستید. بدن ما را ناز کنید. ببوسید و به ما فرصت دهید داغ شویم. توقعات خانم ها در رابطه جنسی

 

می خواهیم صدای تان را بشنویم

همانطور که شما دوست دارید صداهای برخواسته از تمنای جنسی ما را بشنوید ما هم می خواهیم شاهد صحبت کردن شما در این لحظات باشیم. بیتابی تان و کارهایی که میخواهید با ما بکنید را بر زبان بیاورید. تا حس کنیم که به خاطر ما تحریک شده اید. با این کار ما را از بودن در کنارتان ذوق زده می کنید. ما زنان اگر کنار شما احساس امنیت و تمنا را تجربه کنیم مثل یک شکوفه زیبا باز می شویم و همه جذابیت ذاتی مان را نثار شما می کنیم.

 

دستان تان بیکار نباشد

برای اغلب ما به ارگاسم رسیدن فقط با دخول شاید غیرممکن باشد برای همین با دستان و انگشتان تان به سراغ نقاط حساس ما بیائید.

 

هر شگردی بلدید رو کنید

هر کدام از ما زنها به شیوه خودمان، داغ می شود و تمایل پیدا می کنیم که به نزدیکترین شکل ممکن، کنار و درون مان باشید. بعضی از ما دوست داریم روی باسن ما با کف دست تان، بازیگوشانه و با ظرافت بزنید. بعضی از ما دوست داریم نجواهای تحریک کننده و حتی غیرمرسوم در زیر گوش مان زمزمه کنید.

 

آرام و بدون عجله لباس های ما را از تنمان خارج کنید

دوست داریم مثل یک هدیه که کادو پیچی شده است به آرامی لباس مان را در بیاورید. اینطوری حس می کنیم که قدر ما را می دانید و شاهد جزئیات ظریف و کش و قوس های بدن ما خواهید بود. البته بعضی از زنان دوست دارند کاغذ کادوهای که دور بدن شان را پوشانده است با شتاب و قدرتمندانه، برداشته شود.

 

ذکر و فکرتان، تمام شدن نباشد

شما مردان باید دیر یا زود یاد بگیرید که خودتان را کنترل کنید و یکه تازی نکنید. بگذارید این مسیر را تا مقصدِ لذتبخش، با هم طی کنیم.

 

در رابطه جنسی حالت های جدید را با هم امتحان کنیم

همه ما دو سه نوع از حالت آمیزش را مدام تکرار می کنیم و طبعیتا پس از مدتی خسته کننده و بیمزه می شود. یادتان نرود که هر چند وقت، یک حالت آمیزش جدید را معرفی کنید.

 

در رابطه جنسی به چشمان ما بنگرید

عمل جنسی خیلی مطبوع تر می شود اگر وقتی در درون یک زن هستید و همزمان با بوسه و نوازش و چشم در چشم دوختن ها بر صمیمیت ماجرا می افزائید. توقعات خانم ها در رابطه جنسی

 

عشقبازی یعنی همه چیز

برای بعضی زنان، عشقبازی حتی دوست داشتنی تر از آمیزش است. از عشقبازی، با شتاب عبور نکنید.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.