جایگزین قرص ویاگرا به بازار آمد

جایگزین قرص ویاگرا به بازار آمد

پماد بجای قرص ویاگرا

برای مشکلات نعوظی علاوه بر قرص ویاگرا پماد این قرص نیز به بازار آمد و شما میتوانید این پماد را با نام ویتاروز از داروخانه ها البته با مجوز پزشک تهیه نمایید و مشکلات جنسی خود را برطرف کنید.

درمانی جدید برای رفع مشکلات نعوظی به شکل پماد وارد بازار شده که با تجویز پزشک از داروخانه‌ها قابل خریداری است. این پماد که جایگزین قرص‌های آبی رنگ ویاگرا شده با نام تجاری ویتاروز به فروش می‌رسد. مقدار کمی از این پماد را باید روی آلت مالید و حتما از کاندوم برای نزدیکی استفاده کرد.

تاثیر پماد بین ۵ تا ۳۰ دقیقه بعد از مصرف نمایان می‌شود. اثرات داروی ویاگرا معمولا بین ۳۰ دقیقه تا یک ساعت بعد از مصرف ظاهر می‌شد. مدت زمان تاثیر پماد یک تا ۲ ساعت است اما این موضوع از یک فرد تا دیگری می‌تواند متفاوت باشد. پایه این دارو آلپروستادیل است که سبب انبساط عروق بیضه شده

و به نعوظ بهتر کمک می‌‌کند. این پماد را نباید بیش از ۳-۲ بار در هفته و بیش از یک بار در طول روز استفاده کرد. از جمله عوارض نادر این دارو احساس سرگیجه ۲ ساعت بعد از مصرف است. در چنین شرایطی، رانندگی کردن یا انجام برخی کارها که نیاز به دقت بالا دارند خطرناک است.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *