خانم‌ها در رابطه زناشویی چه اشتباهاتی دارند؟(1)

خانم‌ها در رابطه زناشویی چه اشتباهاتی دارند؟(1)

اشتباهات رایج در رابطه زناشویی

معمولا هر انسانی دچار اشتباهات بسیار می شود که یکی از این اشتباهات در رابطه زناشوییست و خواه ناخواه این اشتباهات در رابطه زناشویی شکل می گیرد در مطلب زیر به یک سری از این اشتباهات اشاره می کنیم.

آیا زندگی زناشویی شما به اندازه کافی خوب و بی‌دردسر است؟ متخصصان می‌گویند حتی خانم‌هایی که از رابطه زناشویی‌ خودشان راضی هستند و اعتماد به نفس مطلوبی دارند، باز هم ممکن است همیشه در این رابطه موفق نباشند. در این بخش، اشتباهات رایج و راه‌های اصلاحشان را با هم مرور می‌کنیم.

اگر احساس می‌کنید تمایلی به برقراری رابطه زناشویی ندارید و به این خاطر، رابطه زناشویی‌تان را به تعویق می‌اندازید تا بدن و مغزتان آمادگی بهتری برای آن پیدا کند، اغلب اوقات احتمال دارد که به این زودی سرحال و شاد نشوید؛ چون خیلی از خانم‌ها تا وقتی که وارد رابطه زناشویی نشوند،

متوجه میزان تمایل خودشان به رابطه زناشویی نخواهند شد. مطالعات اخیر نشان می‌دهد که معاشقه و حتی لمس کردن باعث می‌شود تا بدن به مغز پیام‌هایی ارسال کند که میل جنسی را فعال می‌کند. حتی می‌توانید از روان‌کننده‌های مختلف و استاندارد برای آماده کردن خودتان استفاده کنید.

رابطه زناشویی، زمانی است برای رها کردن غریزه خودخواهی. اگر تمام انرژی‌تان را صرف ارضا کردن همسرتان می‌کنید، نتیجه خوبی برای شما نخواهد داشت و حتی می‌تواند در طولانی‌مدت هر دوی شما را ناخشنود کند. زنان به‌طور طبیعی به زمان بیشتری نیاز دارند تا به اوج لذت جنسی برسند،

و حتی گاهی اوقات برای تحریک شدن نیز به زمان زیادی احتیاج دارند؛ این مسئله نباید باعث ناراحتی شود و با حوصله به خرج دادن قابل حل است. خیلی مهم است که با خودتان و همسرتان درباره کارهایی که دوست دارید یا ندارید روراست باشید. اگر با حالت رابطه، زمان، مکان و هر چیز دیگر، مشکلی دارید، باید به‌راحتی بیانش کنید.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *