خواسته‌های زناشویی‌تان را هرگز پنهان نکنید!

خواسته‌های زناشویی‌تان را هرگز پنهان نکنید!

عواقب پنهان کردن خواسته های زناشویی

پنهان کردن خواسته های جنسی کار بسیار اشتباهی می باشد چون هیچگاه شریک جنسیتان نمیتواند از ذهن شما چیزی را که دوست میدارید بخواند بنابراین برای بهتر شدن رابطه جنسیتان نیازهایتان را به زبان بیاورید.

یکی از اشتباهات اصلی که روابط جنسی زوج‌ها را با مشکل مواجه می‌کند، توقع ذهن‌خوانی است! اما مسئله این‌جاست که بهترین راه حل همیشه حرف زدن است، نه ذهن‌خوانی! ما نباید از همسرمان انتظار داشته باشیم که ذهن ما را بخواند. خیلی مهم است که خودمان بدانیم چه می‌خواهیم،

به چه چیزی نیاز داریم و به انجام چه کارهایی برایمان لذت‌بخش است. برای حل این مشکل بهتر است که در مرحله اول، قسمت‌های تحریک‌پذیر بدن خودمان را بشناسیم. وقتی که این مسئله را فهمیدیم، باید به همسرمان توضیح بدهیم که کدام قسمت‌های بدن ما تحریک‌پذیر است و به او بگوییم چه کارهایی باعث لذت بردن ما در حین رابطه جنسی می‌شود.

کسانی که خودآگاهی مطلوبی دارند، اگر در حین رابطه جنسی با استرس، اضطراب، درد یا ناراحتی روبه‌رو شوند، حتما مشکل را به همسرشان خواهند گفت. این کار مانع از ایجاد سرخوردگی می‌شود. حتی بهتر است در زمان دیگری به همسرتان توضیح دهید و با او درباره مشکل حرف بزنید. این کار باعث می‌شود که در کنار هم و با مشورت همدیگر، راه‌حل ممکن را پیدا کنید و اگر نیاز شد به متخصصان مراجعه کنید.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *