درست کردن سوپ پیاز فرانسوی بهمراه پنیر سوئیسی

درست کردن سوپ پیاز فرانسوی بهمراه پنیر سوئیسی

درست کردن سوپ پیاز فرانسوی

سوپ پیاز به روش های بسیار متفاوتی تهیه می شود در زیر درست کردن سوپ پیاز فرانسوی با استفاده از پیاز زرد و پنیر سوئیسی تهیه می گردد امیدوارم این سوپ فرانسوی بسیار خوشمزه را دوست داشته باشید.

پیازها را برای یک مدت زمان طولانی روی حرارت ملایم بگذارید تا به خوبی بپزند. آنها را سرخ نکنید .درضمن اگر این سوپ را با گوشت گوساله تهیه کنید بسیار خوشمزه تر خواهد شد.به دستور تهیه این سوپ از زبان مارتا استوارت مجری و هنرمند معروف برنامه های آشپزی توجه فرمایید.

مواد لازم برای  ۶نفر
۴ قاشق غذاخوری کره ذوب نشده
۹۰۰ گرم پیاز زرد ، هر کدام به ۴ قسمت (بصورت حلقه ای) تقسیم شود
۱ قاشق چایی خوری شکر
۲/۱ فنجان آرد
۳ فنجان گوشت گوساله
۲ قاشق چایی خوری آویشن تازه یا ۴/۳ قاشق چایی خوری پودر آویشن
نمک و کمی فلفل سیاه
۱ نان تست فرانسوی و به دو قسمت تقسیم شده
۳ فنجان پنیر سوئیسی (گرویر)
کمی دلستر

طرز تهیه
۱- کره را داخل یک ماهیتابه ریخته و روی حرارت ملایم گذاشته تا آب شود. حالا پیاز ها را اضافه کنید. آنها را به صورت یک لایه نازک کف ماهیتابه پهن کنید . شکر را روی پیازها پخش کرده و بگذارید کمی با شکر بپزند. زمانیکه پیازها نرم و طلایی شدند حرارت را بسیار کم کنید تا به خوبی بپزد.

۲- آرد را روی پیازها ریخته و هم بزنید. حالا کمی دلستر ، گوشت و آویشن روی آنها بریزید و بگذارید به خوبی با هم بپزند ؛در حدود ۳۰ دقیقه ای اجازه دهید ماهیتابه روی گاز بماند تا به اصطلاح جا بیفتد. برای مزه دار کردن غذا کمی نمک و فلفل سیاه به آن اضافه کنید.

۳- در این فرصت ۳۰ دقیقه ای ، نان تست ها را با کمی روغن چرب کنید ، و آنها را کنار بگذارید. سوپ را داخل کاسه ها ریخته و کاسه ها را داخل ماهیتابه بچینید. ۱ یا ۲ قطعه از نان ها را در اطراف کاسه ها بگذارید. ۲/۱ فنجان پنیر سوئیسی را بین ۶ کاسه به گونه ای تقسیم کنید که به هر کاسه سوپ کمی پنیر برسد ، سپس چند دقیقه ای ماهیتابه را روی گاز گذاشته تا پنیر ذوب شده و به خوبی با سوپ ها مخلوط شود. مراقب باشید نان تست ها نسوزند. سوپ فرانسوی شما آماده است .


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.