درست کردن bibimbap غذای کره ای اصیل

درست کردن bibimbap غذای کره ای اصیل

درست کردن bibimbap غذای کره ای

مطلب زیر اختصاص دارد به نحوه درست کردن bibimbap غذای کره ای بسیار اصیل. این غذا در میان کره ایها از طرفداران بسیار زیادی برخوردار میباشد امیدوارم که از تهیه این غذای کره ای لذت ببرید.

این غذای خوشمزه از گوشت گوساله ، برنج و سبزیجات پخته تشکیل شده که با روغن و سس سویا ترکیب و در یک کاسه سنگی پخته می شود . برنج باید خوب پخته شده باشد. برای خوردن این غذا تخم مرغ و پاستای فلفل را به آن اضافه کرده و سپس نوش جان کنید.

درست کردن bibimbap غذای کره ای

مواد لازم:
برای ۴ نفر
۲ هویج کوچک
۱ عدد ترب سفید کوچک
۱ عدد کدو سبز کوچک
۱ دسته اسفناج
۱ دسته کلم بروکلی
۱ فنجان قارچ خشک شده
۴۰۰ گرم فیله گوساله
۴ تخم مرغ (فقط زرده)
پاستای تند کره ای
۳ حبه سیر رنده شده
۴ قاشق غذا خوری روغن
سس سویا
نمک و فلفل
۴ فنجان برنج سفید پخته شده
۴ کاسه سنگی کوچک

درست کردن bibimbap غذای کره ای

برنج ها را سه مرتبه با آب سرد بشویید. آنها را در آبکش ریخته و دست راست تان را بالای برنج ها بگیرید و آب سرد را باز کنید. بطوریکه آب سرد به دستان شما برخورد کرده و سپس روی برنج ها بریزد. برنج را داخل یک قابلمه ریخته و روی گاز بگذارید. اجازه دهید برنج ها به مدت ۲۰ دقیقه با حرارت زیاد روی گاز بمانند.

فیله گوساله را به قطعات باریک بریده و آنها را با سس سویا ، فلفل ، روغن ، سیر و کمی شکر مخلوط کنید. بگذارید فیله روی اجاق سرخ شده و به رنگ طلایی درآید. حالا فیله ها را از روی اجاق برداشته و کنار بگذارید.قارچ های خشک را زیر آب بگیرید تا بخوبی نرم شوند.سپس آنها را با روغن ، سس سویا ، سیر و فلفل ترکیب کنید.

هویج و ترب و کلم را خرد کرده و کنار بگذارید. کمی روغن داخل یک ماهیتابه ریخته و بگذارید تا داغ شود. حالا هویج ها را با کمی سیر و نمک و فلفل داخل ماهیتابه ریخته و بعد داخل یک کاسه بریزید.این کار را با کلم و ترب نیز انجام دهید حالا آنها را نیز کنار بگذارید.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *