در هفته بیست و هفتم بارداری چه اتفاقی رخ می دهد؟

در هفته بیست و هفتم بارداری چه اتفاقی رخ می دهد؟

اتفاقات هفته بیست و هفتم بارداری

مطلب زیر حکایت هفته بیست و هفتم بارداری را شرح داده است در این هفته چشم های زیبای جنین شروع به تکامل می کند مطلب زیر بطور کامل بخوانید زیرا جز به جز اتفاقات را برایتان قرار داده ایم.

هر از گاهی ممکن است احساس کرده باشید کودکتان به مدت چند هفته است که سکسکه می‌کند، اکنون بهتر از قبل متوجه سکسکه‌های او ناشی از حرکات غیرارادی دیافراگم است، خواهید بود. ( علت آن در بزرگسالان ناشی از انسداد تارآواهاست که صدای هیک را تولید می‌کند.) اما از آنجایی که نای کودک به جای هوا پر از آب است، سکسکه‌های جنینی فاقد صداست. تنها ممکن است موجب پرش ناگهانی شکم شما شود که دیدن و احساس آن جالب است!

شما در هفته بیست و هفتم  وارد سه ماهه سوم بارداری شده‌اید. باید این هفته را جشن بگیری. تو مادری هستی دیگر در این هفته تنها ۲ ماه تا تولد فرزندتان وقت دارید. شما در طول این ۷ ماه بازیگر خوبی بوده‌اید که حسابی درخشیده. حالا زمان آن رسیده تا خودتان را برای بازی در آخرین قسمت‌های سریال آماده کنید. هرچند که هنوز ۱۳ هفته تا آخرین قسمت فصل اول سریال وقت دارید. بگذارید ببینم در سه ماه سوم چه کارهایی را باید انجام دهید.

خوب او این آن‌قدر فضولی می‌کند که از لگدهایش در امان نخواهید بود او می‌خواهد دنیای اطرافش را تجربه کند. اگرچه داستان غم انگیزی است که اطراف او تاریک است و نمی‌تواند چیزی را در درون رحم شما ببیند. بله او این هفته چشم‌هایش را باز می‌کند و پلک خواهد می‌زند. چشم‌هایش هنوز خاکستری یا آبی یا ترکیبی از این دو است و شاید این روند تا چند روز یا حتی چند ساعت بعد از تولد هم ادامه یابد. بگذارید یکبار دیگر داستان شکل‌گیری چشم‌های جنین را با هم بررسی کنیم.

شروع پیدایش چشم‌ها در بدن جنین از روز ۲۳ یا هفته پنجم حاملگی است. در ابتدا چشم‌ها به صورت دوشیار فرورفته در طرفین مغز در حال تکامل است. این شیارها به تدریج تکامل می‌یابد و تبدیل به اعضای کیسه مانندی می‌شود اکتودرم عدسی چشم را تشکیل می‌دهد. چشم ابتدا در طرفین سر قرار دارد که به تدریج به سمت مکان اصلی خود حرکت می‌کند این حرکت در هفته های ۷ تا ۱۰ شروع می‌شود.

از هفته ۱۱ تا ۲۲ پلک‌ها تشکیل می‌شود و به هم می‌چسبد. در این هفته پلک‌ها از هم جدا می‌شود به هم می‌چسبد. کل طول بدن او در این هفته حدود ۴۰.۵ سانتی متر است. او حالا یک کیلوگرم وزن گرفته است.

سیستم دفاعی او در حال تدارک لازم است تا خودش را برای زندگی خارج از رحم آماده کند. این کوچولو دیگر گریم جدیدتری نخواهد داشت و فقط اندازه اش بزرگتر می‌شود حالا حرکاتش با شما هماهنگ‌تر شده. زمان‌های مشخصی می‌خوابد و در ساعات معینی از روز بیدار می‌شود.

قد: ۴۰.۵ سانتی متر

وزن: ۱۱۶۴ گرم


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.