دستور پخت اسپاگتی سفید با سس سفید ویژه شام عاشقانه

دستور پخت اسپاگتی سفید با سس سفید ویژه شام عاشقانه

آموزش پخت اسپاگتی سفید با سس سفید

اگر دوست دارید که یک شام عاشقانه دو نفره تدارک ببینید پیشنهاد ما پخت اسپاگتی سفید بهمراه سس میگو می باشد . این غذا طعمی بسیار عالی و خوشمزه دارد . امیدوارم که دوست داشته باشید.

دستور آشپزی امروز ما به طرز تهیه اسپاگتی سفید با سس میگو اختصاص دارد که غذایی با کالری متوسط و طعمی جذاب برای یک ضیافت شام دو نفره است. برای تهیه این غذا برای ۲ نفر به ۱۰۰ گرم اسپاگتی سبوس‌دار، ۲۰۰ گرم میگوی پاک‌کرده، نصف شاخه مارچوبه خردشده،

نصف فلفل دلمه‌ای قرمز خردشده، ‌نصف فنجان نخودفرنگی پخته، ۲ حبه سیر کوچک رنده‌شده، سه‌چهارم قاشق چای‌خوری نمک، سه‌چهارم فنجان ماست خامه‌ای شیرین، ۲ قاشق غذاخوری برگ جعفری ساطوری، یک‌ونیم قاشق غذاخوری آبلیموی تازه، یک‌ونیم قاشق غذاخوری روغن زیتون فرابکر و یک‌چهارم قاشق چای‌خوری فلفل تازه نیاز داریم.

برای آماده کردن این غذا هم کافی است که ابتدا اسپاگتی‌ها را تا حد نرم شدن بجوشانید و در همین زمان،‌ روغن را در تابه نچسبی گرم کنید. سپس، میگو و سایر مواد را جز ماست و جعفری، همزمان در تابه بریزید و تفت بدهید تا میگوها بپزند و سبزیجات هم کمی نرم شوند.

پس از افزودن ماست به تابه،‌ ۲ دقیقه به تفت دادن خود ادامه دهید و حرارت را خاموش کنید. اسپاگتی آبکش‌شده را در تابه بریزید و در نهایت هم جعفری را به سایر مواد اضافه کنید. این غذا باید کاملا گرم سرو شود. هر وعده از این اسپاگتی خوش‌طعم دارای ارزش تغذیه‌ای زیر است:

۳۸۷ کیلوکالری انرژی ۶ گرم چربی ۱۶۸ میلی‌گرم کلسترول ۵۳ گرم کربوهیدرات ۳۴ گرم پروتئین ۱۰ گرم فیبر ۷۰۸ میلی‌گرم سدیم ۸۹۰ میلی‌گرم پتاسیم ۱۳۰ درصد ویتامین C ۷۱ درصد ویتامین A ۶۱ درصد فولات ۳۵ درصد منیزیم و آهن ۲۸ درصد روی و کلسیم ۲۵ درصد پتاسیم


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.