دستور پخت خوراک مرغ با سس قارچ و خامه همراه با سیر

دستور پخت خوراک مرغ با سس قارچ و خامه همراه با سیر

دستور پخت خوراک مرغ با سس قارچ

خوراک مرغ در مدل های بسیار مختلف درست میشود در زیر دستور پخت خوراک مرغ با سس قارچ و خامه را برای شما قرار میدهیم همچنین در این غذا از مقداری سیر برای خوش عطر کردن این غذا استفاده می شود امیدوارم که از این غذا لذت ببرید. همچنین بهتر است از خامه پرچرب برای این غذا استفاده کنید تا طعم فوق العاده ای به این خوراک دهد و خوشمزه تر شود

مواد لازم

سینه مرغ ۴ عدد
کره ۲ قاشق غذاخوری
خامه ۱ لیوان
آب مرغ ۱/۲ لیوان
قارچ ۲۰۰ گرم
سیر ۴ حبه
جعفری خرد شده ۲ قاشق غذاخوری
نمک و فلفل به مقدار لازم

 

دستور پخت خوراک مرغ با سس قارچ و خامه همراه با سیر

هر سینه مرغ را از پهنا به دو قسمت برش بزنید. روی هر قسمت مقداری نمک و فلفل بپاشید. سپس با استفاده از استیک کوب کمی بکوبید ( دقت کنید که سینه های مرغ بیش از اندازه پهن و نازک نشوند ).

داخل ماهیتابه مقداری روغن و ۲ قاشق غذاخوری روغن بریزید و روی حرارت متوسط قرار دهید تا داغ شود. سپس سینه های مرغ را به نوبت در ماهیتابه قرار دهید تا بپزند ( میتوانید مرغ را در فر کباب کنید ).

مرغ ها را از ماهیتابه خارج کنید. سیرهای رنده شده را داخل ماهیتابه بریزید و کمی تفت دهید . قارچ های حلقه شده را اضافه کنید و با حرارت متوسط تفت دهید تا آب قارچ کشیده شود. سپس آب مرغ و جعفری خرد شده را اضافه نمایید.

پس از اینکه آب مرغ کمی جوشید خامه را اضافه کنید و هم بزنید تا سس غلیظ شود. تکه های مرغ را در ظرف بگذارید و سس قارچ و خامه را روی مرغ بدهید و سرو کنید.

برای: ۴ نفر
حاضر است در : ۴۵ دقیقه
وعده: شام, نهار
دسته بندی دستور آشپزی : خوراک
مواد لازم : آب مرغ, خامه, سیر, قارچ, کره, مرغ


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *