دستور پخت سوپ ماکارونی فرمی شکل همراه با نعنا

دستور پخت سوپ ماکارونی فرمی شکل همراه با نعنا

دستور پخت سوپ ماکارونی فرمی

معمولا در پست های قبل پخت سوپ ماکارونی رشته ای را برای شما قرار داده ایم در زیر دستور پخت سوپ ماکارونی فرمی شکل را برای یک پیش غذای راحت و آسان قرار داده ایم. امیدوارم که شما این سوپ بسیار خوشمزه را در منزل تهیه کنید.

مواد لازم و دستور پخت سوپ ماکارونی فرمی شکل

ماکارونی فرمی شکل ۱۵۰ گرم

آب‌مرغ چهار لیوان

پیاز داغ نصف پیمانه

رب گوجه‌فرنگی چهار قاشق سوپخوری

نعنا خشک سه قاشق سوپخوری

آبلیمو نصف پیمانه
فلفل و نمک به میزان لازم

دستور پخت سوپ ماکارونی فرمی شکل

آب مرغ را با پیاز داغ، نمک و فلفل روی شعله قرار می‌دهیم تا جوش بیاید، سپس ماکارونی و رب‌گوجه را داخل آن می‌ریزیم تا ماکارونی خوب پخته شود، نعنا را نیز به آن اضافه می‌کنیم. سوپ آماده سرو است. می‌توانیم از آبلیمو در موقع سرو استفاده کنیم.

سمولینا حاصل آسیابانی گندم سختی به نام دوروم (جنس Triticum و گونه Durum ) و تنها ماده شناخته شده به عنوان ترکیب اصلی و مناسب محصولات خمیری در دنیاست. گندم دوروم از نظر ویژگی های تغذیه ای از سایر گونه های گندم برتر است. به عنوان مثال از میزان پروتئین بالاتر، محتوای طبیعی رنگدانه بتاکاروتن که آنتی اکسیدانی ضد سرطان است و میزان بیشتر برخی املاح و ویتامین ها برخوردار است .بسیاری از افرادی که در رژیم های مختلف غذایی به سر می برند از خوردن انواع کربوهیدرات ها مثل نان، برنج یا ماکارونی منع می شوند، اما متخصصان عقیده دارند که غلاتی مثل برنج، ماکارونی و نان لزوماً نباید از رژیم غذایی حذف شوند و حتی مصرف آن ها در رژیم غذایی به مقدار مناسب توصیه نیز می شود. البته برای مصرف غذاهایی مثل ماکارونی باید به یک سری نکات که در این قسمت به آن اشاره خواهیم کرد توجه داشته باشید و دقت لازم را داشته باشید.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *