رابطه عاطفی مهم تر است یا رابطه جنسی؟

رابطه عاطفی مهم تر است یا رابطه جنسی؟

در زندگی چه چیزی مهم است؟

در مطلب زیر در مورد رابطه عاطفی و وجود رابطه جنسی در زندگی صحبت کرده است و این سوال مطرح شده که رابطه عاطفی در زندگی مهم تر است یا رابطه جنسی ؟؟؟ که در زیر به این سوال پاسخ داده شده است.

دلایل زیادی وجود دارند که نشان می‌دهند ازدواجی که بدون رابطه جنسی و بدون رضایت کامل پیش برود، این زمینه را فراهم می‌کند که زن و شوهر برای برطرف کردن نیازهایشان به کارهایی دیگری روی بیاورند. برای این‌که مانع از این اتفاق ناگوار شوید، باید بعضی مسائل را جدی بگیرید. برای مثال باید دقت کنید که چه عادات روزانه‌ای دارید

و این عادات چه تاثیری بر رابطه شما با همسرتان می‌گذارد. مثلا عصرها یا شب‌ها فقط تلویزیون نگاه می‌کنید،‌ یا وقت‌تان را برای بودن در کنار همسرتان صرف می‌کنید؟ پس لازم است کمی وقت بگذارید تا ببینید وقت شبانه‌روزی‌تان را چگونه صرف می‌کنید، و ببینید که چه کارها و چه چیزهایی مانع از برقراری رابطه صمیمی شما با همسرتان می‌شود.

کسانی که به هر دلیلی در ازدواج‌شان رابطه جنسی ندارند، باید دقت کنند که معاشقه می‌تواند تاثیر مثبتی بر روی رابطه‌شان داشته باشد. پس سعی کنید از نظر فیزیکی به همسرتان نزدیک شوید، دست‌های او را نوازش کنید، به او لبخند بزنید و مدتی را برای نگاه کردن به او بگذارید. این رفتارها کمک می‌کند تا ارتباط عاطفی صمیمی و مطلوبی با هم داشته باشید، و فاصله کم‌تری بین خود و همسرتان حس کنید.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.