راهکارهایی برای افزایش رابطه جنسی در مردان سالمند

راهکارهایی برای افزایش رابطه جنسی در مردان سالمند

بهتر شدن زندگی زناشویی افراد سالمند

معمولا با افزایش سن زندگی زناشویی دچار آفت بی میلی جنسی در افراد سالمند می گردد بنابراین در مطلب زیر راهکارهایی برای بهتر شدن رابطه جنسی و زندگی زناشویی ارائه می دهیم.

در هر سنی که باشید، مسائل عاطفی بر زندگی زناشویی شما تأثیر می‌گذارد. بسیاری از زوج‌های مسن، معتقدند که در دوران پیری، زندگی جنسی بهتری را تجربه می‌کنند زیرا کمتر مسئله‌ای مخل آسایش‌شان می‌شود، زمان خصوصی بیشتری دارند و دیگر نگران بارداری نیستند.

از سوی دیگر، برخی از افراد سالمند، به دلیل مشکلات سلامتی، با استرس یا افسردگی روبه‌رو هستند که هردو عامل کاهش غریزه جنسی به حساب می‌آیند. اگر می‌خواهید همچنان از زندگی جنسی‌تان لذت ببرید، توجه به نکات زیر خالی از لطف نخواهد بود: – با همسرتان صحبت کنید.

حتی اگر صحبت کردن درباره مسائل جنسی برایتان کار سختی است، درمیان گذاشتن نگرانی‌ها، نیاز‌ها و خواسته‌هایتان به هردو نفرتان کمک می‌کند تا از رابطه لذت ببرید. – پزشک می‌تواند به شما در کنترل بیماری مزمن یا داروهایی که بر رابطه‌تان اثر سو می‌گذارند کمک کند. – با یک پزشک مسائل جنسی صحبت کنید. او می‌تواند نگرانی‌هایتان را برطرف کند.

دیدتان را نسبت به رابطه جنسی بازتر کنید. برقراری رابطه جنسی، تنها راه رسیدن به لذت نیست. لمس کردن و بوسیدن یکدیگر نیز می‌تواند برایتان لذت‌بخش باشد. – در روند زندگی جنسی‌تان، تغییر ایجاد کنید. حتی تغییرات کوچکی مانند برقراری رابطه در زمان دیگر، می‌تواند در رابطه جنسی‌تان بهبود ایجاد کند. – مراقب سلامت جسمانی خودتان باشید. غذای مناسب بخورید، ورزش کنید، سیگار نکشید و مرتب به پزشکتان سر بزنید.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *