زایمان را با ورزش آسانتر کنید

زایمان را با ورزش آسانتر کنید

زایمان و وضع حمل آسان تر با ورزش منظم:

در زمان بارداری برای اینکه از مشکلات زمان بارداری کاهش دهیم باید ورزش را فراموش نکنیم این علائم با ورزش کردن از بین می روند  بهتر است درباره نگرانیهای دوران بارداری بخود استرس راه  ندهیم  ومشکلات زمان بارداری را با ورزش درمان کنیم در ادامه بیشتر در این باره توضیح میدهیم

زایمان و وضع حمل آسان تر با ورزش :محققان اظهار می دارند بانوانی که انجام تمرینات ورزشی منظم با تحمل وزن را در طی بارداری ادامه می دهند تاثیر واضح و برجسته ای را در نیاز به دریافت مسکن ضد درد در طی زایمان در ابتلا به فرسودگی زایمان و در نیاز به پارگی مصنوعی اعضاء برای تحریک پیشرفت زایمان نشان داده اند.

این بانوان همچنین به میزان کمتری به دردهای زایمان، اپی زیوتمی، ضربان قلب غیر عادی در جنین و نیاز به مداخله عواملی همچون فورسپس و سزارین دچار می شوند. محققان همچنین کاهش معنی داری را در میزان دردهای زایمان بانوانی که در طی بارداری به ورزش کردن ادامه داده اند یافته اند.زایمان را با ورزش آسانتر کنید

 

بهبود عملکرد عضلات اسکلتی در دوران حاملگی

زایمان و وضع حمل آسان تر با ورزش :تقویت و افزایش آمادگی جسمانی یک زن قبل از بارداری به کاهش مشکلات وی در سازگاری یا تامین نیازهای عضلات اسکلتی در دوران بارداری کمک می کند. بانوی باردار با عضلات شکم و کمر قوی در طی دوران بارداری با مشکلات کمتری در ناحیه پایین کمر روبه رو می شود. در طی دوران بارداری هورمون ریلکسین سبب افزایش سستی و بی ثباتی بیشتر مفاصل می گرد. داشتن مفاصل قوی خطر آسیب دیدگی را کاهش می دهد. اینمسئله مطرح است که کشش عضلات می تواند باعث تقویت عضلات شود همچنین تقویت عضلات شکم در اوایل بارداری برای بانوان باردار اهمیت دارد.

فشار بیشتر از حالت نرمال بر روی قسمت بالای کمر، قوس ستون فقرات، وزن سینه ها را افزایش می دهد. تمریناتی ه بر تقویت عضلات بالای کمر و کشش عضلات قفسه سینه متمرکزند به خنثی کردن هر نوع مشکلی که در این ناحیه به وجود می آید کمک می کنند.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *