طرز تهیه شیرینی پفکی با پیمانه، شیرینی لطیفه خامه ای، شیرینی زبان با خمیر خانگی

ایرانیان طی سال های متمادی برخی از رسوم فرهنگ اصیل خود را حفظ کرده اند. رسیدن فصل بهار همزمان با جشن کهن نوروز است. در نوروز آداب و رسوم بسیاری انجام می شود برای مثال: خرید وسایل نو، خرید آجیل ، پخت شیرینی عید از مواردی است همه ایرانیان آن هارا انجام خواهند داد. شیرینی عید در شهر های مختلف ایران متفاوت است برای مثال در اصفهان شیرینی کرکی و گز،در یزد شیرینی حاجی بادام و قطاب، در قزوین شیرینی بهشتی و شیرینی برنجی، نان خرمایی، کاک و شیرینی شکری در کرمانشاه ازشیرینی های محبوب در عید نوروز هستند. شیرینی نخودچی، شیرینی پسته ای، شیرینی نارگیلی، ساق عروس معمولا شیرینی هایی هستند که درعید نوروز پخته می شوند و برای پذیرایی از مهمانان در خانه ایرانیان وجود دارد. امروز تصمیم گرفتیم سه نوع از محبوب ترین و خوشمزه ترین شیرینی ها را به شما آموزش خواهیم داد که عبارت است از شیرینی پفکی، شیرینی لطیفه، شیرینی زبان همراه ما باشید.

طرز تهیه شیرینی پفکی

طرز تهیه شیرینی زبان

شیرینی پفکی از خوشمزه ترین و ساده ترین شیرینی ها می باشد که با سه قلم مواد به راحتی تهیه می شود. این شیرینی جذاب با سفیده تخم مرغ تهیه می شود و به دلخواه می توانید با گردو و یا بادام تهیه کنید. این شیرینی جذاب و ساده را می توانید با فر و بدون فر تهیه کنید به دلخواه می توانید کمی از پودر تاتار استفاده کنید تا سفیده به راحتی فرم بگیرد. اما برای مشاهده دستور شیرینی پفکی به سایت مشاهده پارسی دی مراجعه کنید.

طرز تهیه شیرینی لطیفه

طرز تهیه شیرینی زبان

شیرینی لطیفه یکی از شیرینی ها تر می باشد که با خامه قنادی زده شده تهیه می شود و برای مهمانی و پذیرایی گزینه بسیار خوبی است. می توانید به راحتی این شیرینی را به شکل بازاری در منزل تهیه کنید. این شیرینی یکی از محبوب ترین شیرینی ها می باشد که تهیه آن در منزل بسیار لذت بخش است. شما می توانید خامه قنادی خود را در خانه با خامه صبحانه یا سفیده تخم مرغ تهیه کنید و یا از خامه آماده استفاده کنید. اما برای مشاهده دستور شیرینی لطیفه به سایت سلام دنیا مراجه کنید.

طرز تهیه شیرینی زبان

طرز تهیه شیرینی زبان

شیرینی زبان یکی از شیرینی ها همیشه خشک می باشد که در کل ایام سال در شیرینی فروشی ها می توانید آن را تهیه کنید ولی تهیه شیرینی زبان در منزل کار بسیار ساده و جذابی می باشد که با خمیر هزارلا تهیه می شود و شما می توانید این خمیر را به صورت آماده تهیه کنید و یا خود به راحتی در منزل تهیه کنید. شیرینی زبان ماندگاری بالایی دارد و به همین دلیل برای عید نوروز مناسب است. اما برای مشاهده دستور شیرینی زبان به سایت پارسی دی مراجعه کنید.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.