طرزتهیه کوکو سیب زمینی مخصوص همراه با ژامبون و قارچ

طرز تهیه کوکو سیب زمینی مخصوص همراه با ژامبون و قارچ

طرز تهیه کوکو سیب زمینی مخصوص

در مطلب زیر طرز تهیه کوکو سیب زمینی مخصوص همراه با ژامبون و قارچ برای شما کاربران سایت روزنه آنلاین قرار داده ایم شما میتوانید این کوکوی مخصوص را بعنوان یک پیش غذای عالی و یا یک شام سبک استفاده کنید و برای خوش طعم کردن این کوکو و ترش مزه شدن آن از زرشک درون این کوکوی مخصوص استفاده کنید امیدوارم که طعم فوق العاد این کوکو موردقبولتان باشد.

مواد لازم و طرز تهیه کوکو سیب زمینی مخصوص  :
سیب‌زمینی : ۵ تا ۶ عدد متوسط
تخم‌مرغ : ۷ عدد
گوجه‌ فرنگی : یک عدد متوسط
هویج : یک عدد بزرگ
فلفل دلمه سبز و رنگی : از هر کدام یک عدد
قارچ :۱۵۰  گرم
ژامبون خرد شده یا گوشت چرخ‌کرده :۵۰ گرم
نخودفرنگی بخارپز شده: یک فنجان
زرشک ، روغن و نمک و فلفل: به میزان لازم
جعفری خرد شده: ۲ تا ۳ قاشق غذاخوری

طرز تهیه کوکو سیب زمینی مخصوص همراه با ژامبون و گوشت چرخ کرده
ابتدا سیب‌زمینی، هویج، قارچ و یک عدد از فلفل دون و لمه‌ها را نگینی خرد و آنها را سرخ کنید. گوجه را هم خرد کرده همراه ژامبون یا گوشت چرخ‌کرده، نخودفرنگی بخارپز شده و تخم‌مرغ‌ها و جعفری خرد شده و نمک و فلفل و زرشک با هم مخلوط کنید و خوب ‌هم بزنید تا یکدست شود. در یک ماهیتابه مناسب مقداری روغن بریزید و آن را داغ کنید. مواد مخلوط شده کوکو را بلافاصله در روغن داغ بریزید و روی آن را صاف کنید. طرز تهیه کوکو سیب زمینی مخصوص

گوجه خرد شده و فلفل دلمه رنگی خرد شده را روی کوکو بریزید و بعد ماهیتابه را در فر از قبل گرم شده به مدت ۴۰ دقیقه در طبقه وسط فر، با حرارت ۱۸۰ درجه سانتی​گراد قرار دهید. کوکو کاملا پف کرده و آماده شده را برش بزنید و در دیس مناسب بچینید و اطراف آن را با خیارشور و زیتون تزئین کنید.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.