طرز تهیه املت جذاب و خوشمزه بروکلی و پارمسان

طرز تهیه املت جذاب و خوشمزه بروکلی و پارمسان

دستور پخت املت بروکلی و پارمسان

در مطلب زیر طرز تهیه املت بسیار خوشمزه بروکلی و پارمسان را برایتان قرار داده ایم این املت بسیار خوشمزه و با طعمی بسیار متفاوت می باشد.

دستور آشپزی امروز به طرز تهیه یک املت جدید، جذاب و با طعمی متفاوت برای صبحانه یا حتی عصرانه اختصاص دارد. مواد لازم املت بروکلی و پارمسان شامل ۲ عدد تخم‌مرغ بزرگ، ۲ عدد سفیده تخم‌مرغ بزرگ، ۱ قاشق چای‌خوری روغن زیتون فرابکر، نصف فنجان بروکلی خردشده، ۱ عدد پیازچه خردشده، یک‌چهارم فنجان پنیر پارمسان و ۱ تکه نان سبوس‌دار می‌شود.

برای آماده کردن املت، ابتدا تخم‌مرغ‌های کامل و سفیده‌ها را تا حد کف کردن، هم بزنید. روغن را داخل تابه‌ای نچسب گرم کنید. بروکلی و پیازچه را به تابه بیفزایید. حدود ۵ دقیقه آنها را تفت بدهید. تخم‌مرغ را به سایر مواد اضافه کنید. پنیر را روی تخم‌مرغ بپاشید. در ظرف را به مدت ۴ دقیقه بگذارید و حرارت را کم کنید. مواد را هم نزنید. پس از ۴ دقیقه، املت را برش بزنید

و در بشقاب برگردانید. هر وعده از این غذا حدود ۴۰۷ کیلوکالری انرژی، ۲۰ گرم چربی، ۳۸۶ میلی‌گرم کلسترول، ۲۲ گرم کربوهیدرات، ۱ گرم قند افزوده، ۳ گرم قند، ۳۳ گرم پروتئین، ۴ گرم فیبر، ۶۸۳ میلی‌گرم سدیم و ۴۴۷ میلی‌گرم پتاسیم دارد. ضمن اینکه می‌تواند ۵۸ درصد از نیاز روزانه بدن به ویتامین C و ۴۰ درصد به ویتامین A و ۳۴ درصد به کلسیم و ۲۱ درصد به فولات و ویتامین B۱۲ را هم تامین کند.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *