طرز تهیه املت رژیمی با داشتن 150 کالری

طرز تهیه املت رژیمی با داشتن 150 کالری

طرز تهیه املت رژیمی ویژه یک صبحانه کامل

مطلب زیر اختصاص دارد به طرز تهیه املت رژیمی که این املت دارای ۱۵۰ کالری میباشد و میتوانید از این املت بعنوان یک صبحانه کامل استفاده کنید و خیالتان کاملا راحت باشد که هیچونه کالری اضافی به بدنتان وارد نمیشود. امیدوارم که از تهیه این املت رزیمی کاملا راضی باشید.

امروز برایتان املت صبحانه آموزش می دهیم. این املت بسیار سیر کننده است. کسانی که از تخم مرغ آب پز خسته شده اند در آخر هفته  این املت را درست کنند.

مواد لازم برای املت رژیمی ۱۵۰ کالری :

تخم مرغ : ۱ عدد
آرد سبوس دار : ۱ قاشق سرخالی
رب : ۱ قاشق سرخالی ( در صورت تمایل)
شیر : ۳ قاشق
گوجه فرنگی گیلاسی: ۲ عدد
فلفل قرمز : نصف عدد
بکینگ پودر : ۱ قاشق چای خوری
نمک، پاپریکا، فلفل سیاه، نعناع

طرز تهیه املت رژیمی ۱۵۰ کالری :

همه مواد را با هم مخلوط کرده درون تابه بریزید. روی شعله کم بگذارید و صبر کنید تا کاملا پخته شود.

گوجه فرنگی از جمله سبزیجات پرخاصیت است که اگرچه به صورت پخته و رب – در غذا – زیاد مورد استفاده قرار می‌گیرد ولی مصرف آن به صورت خام بسیار مفیدتر است.

گوجه فرنگی سرشار از ویتامین‌های C و A ، اسیدفولیک یا بتا کاروتن و مقدار کمی ویتامین‌های گروه B شامل B1، B2، B3، B5 و همچنین دارای مواد معدنی مختلف شامل کلسیم، فسفر، پتاسیم، فیبر، سدیم، گوگرد، کمی آهن، مس و روی نیز هست.

گوجه فرنگی اشتهاآور، برطرف‌کننده ضعف و خستگی، تقویت‌کننده سلسله اعصاب و همچنین قلب و دستگاه گردش خون است. متخصصان همواره مصرف آن را به بیماران مبتلا به دردهای مفاصل و همچنین رماتیسم و نقرس توصیه می‌کنند. در ضمن گوجه‌فرنگی برای رفع مسمومیت‌های مزمن، بالا بودن اوره و چربی خون، درمان یبوست، دفع رسوبات ادراری و صفراوی نیز مفید شناخته شده است. در ضمن با توجه به اینکه گوجه فرنگی حاوی ویتامین A است، خوردن آن در تقویت بینایی، سلامت پوست و مخاط‌ها بسیار مؤثر است.

 


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *