طرز تهیه بستنی خانگی با این شیوه جدید و آسان

طرز تهیه بستنی خانگی با این شیوه جدید و آسان

طرز تهیه بستنی خانگی

امروز طرز تهیه بستنی خانگی را آموزش می دهیم. همچنین مواد لازم این بستنی خانگی را برابتان قرار داده ایم که شما میتوانید با استفاده از این مواد لازم میتوانید خوشمزه ترین بستنی را برای خودتان تهیه نمایید.

در یک روز گرم هیچ چیز مانند یک بستنی خوش طعم، حال ما را خوش نمی کند؛ اما ناگفته نماند که ،برای تهیه بستنی در خانه نیاز به صبر و حوصله است تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

طرز تهیه بستنی خانگی
مواد لازم برای تهیه بستنی خانگی :

شیر : نیم لیتر
شکر: ۴ قاشق سوپ خوری (۱۰۰ گرم)
زرده تخم مرغ : ۴ عدد
ثعلب : ۱۰ گرم
وانیل : نصف قاشق چای خوری

طرز تهیه بستنی خانگی :

شکر، زرده تخم مرغ و وانیل را خوب با هم ترکیب کنید و هم بزنید تا تخم مرغ کف کند.
شیر را جوش بیاورید و پس از کمی سرد شدن، زرده و شکر را به آن اضافه کنید و خوب هم بزنید تا تخم مرغ با شیر کاملاً مخلوط شود.
اگر می خواهید از ثعلب استفاده کنید، باید بعد از گرم کردن شیر، شکر، وانیل و ثعلب را به آن بیفزایید و مخلوط کنید تا کاملاً شکر حل شود. برای اینکه شیر به شکل بستنی در آید ، باید آن را در سرما هم بزنید،برای این کار ظرفی پر از یخ تهیه کنید و شیر را در ظرفی فلزی بریزید و داخل ظرف یخ قرار دهید و با همزن هم بزنید تا کم کم کش دار و تبدیل به بستنی شود.
می توانید روی این بستنی ساده وانیلی مقداری کارامل بریزید.
راه دیگر این است که ظرف فلزی شیر را در فریزر قرار دهید تا اطراف شیر کمی یخ بزند؛ سپس شیر را از فریزر درآورید و با همزن هم بزنید و این کار را آن قدر تکرار کنید تا شیر کش دار شود و به شکل بستنی درآید.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.