طرز تهیه خوراک مرغ تند با برنج قهوه‌ای ویژه افراد لاغر

طرز تهیه خوراک مرغ تند با برنج قهوه‌ای ویژه افراد لاغر

نحوه پخت مرغ تند با برنج قهوه ای

در مطلب زیر در مورد طبخ مرغ تند بهمراه برنج قهوه ای توضیحاتی داده شده است. این غذا بدلیل کالری بسیار بالایی که دارد ویژه افراد بسیار لاغر و کم اشتها می باشد امیدوارم که دوست داشته باشید.

خوراک مرغ تند با برنج قهوه‌ای، غذایی با ارزش تغذیه‌ای بالا و کالری مناسب برای وعده ناهار است که طعم جدید و جذابی برای افراد لاغر و کم‌اشتها هم دارد. برای تهیه این غذا برای ۸ نفر به ۱ قاشق غذاخوری روغن زیتون فرابکر، ۱ کیلوگرم ران مرغ بدون پوست و استخوان و خردشده، ۴ عدد فلفل سبز تند خردشده،

۱ عدد پیاز کوچک خردشده، ۱ قاشق غذاخوری پونه خشک، ۱ قاشق چای‌خوری پودر پاپریکای شیرین، ۱ قاشق چای‌خوری نمک،‌ ۲۴۰ گرم سس گوجه‌فرنگی، ۱ عدد گوجه‌فرنگی تازه خردشده، ۸ عدد زیتون اسپانیایی خردشده، ۲ قاشق غذاخوری زیتون رنده‌شده، ۸ فنجان آب، ۲ و نیم فنجان برنج قهوه‌ای،

دوسوم فنجان گشنیز تازه و ساطوری و ۱۰۰ گرم فلفل تازه و تند نیاز داریم. برای آماده کردن این غذا، روغن را در تابه نچسبی گرم کنید. مرغ، فلفل‌ها، پیاز، پونه، پاپریکا و نمک را ۵ دقیقه در روغن تفت دهید. باقی مواد را به تابه بیفزایید و ۴۵ دقیقه اجازه دهید تا مواد با یکدیگر بجوشند و آب خوراک شما غلیظ شود. این غذا را گرم سرو کنید.

هر وعده از این غذا حدود ۴۵۱ کیلوکالری انرژی، ۱۴ گرم چربی، ۸۵ میلی‌گرم کلسترول،‌ ۵۱ گرم کربوهیدرات، ۳۰ گرم پروتئین، ۵ گرم فیبر، ۶۳۵ میلی‌گرم سدیم و ۵۱۸ میلی‌گرم پتاسیم دارد. ضمن اینکه می‌تواند ۳۰ درصد از نیاز روزاه بدن به منیزیم، ۲۰ درصد به آهن، ۲۵ درصد به ویتامین A و ۱۲۰ درصد به ویتامین C را هم تامین کند.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *