طرز تهیه شنیتسل مرغ همراه با جعفری ساطوری شده

طرز تهیه شنیتسل مرغ همراه با جعفری ساطوری شده

طرز تهیه شنیتسل مرغ با جعفری

در زیر طرز تهیه شنیتسل مرغ با جعفری ساطوری شده را برای شما قرار داده ایم شنیتسل مرغ تهیه کردن بسیار راحتی دارد که تنها نیاز به مقداری آرد سوخاری, تخم مرغ و جعفری ساطوری شده دارد امیدوارم که از تهیه این غذای راحت لذت ببرید.

 

شنیتسل مرغ

سینه مرغ کامل ۱ عدد  .  تخم مرغ ۲ عدد  .  آرد سوخاری یا خرده نان ۱ لیوان

جعفری ریز خرد شده ۱ قاشق غذاخوری  .  نمک و فلفل مقدار لازم

طرز تهیه : سینه مرغ را از وسط به دو قسمت برش بزنید سپس هر سینه مرغ را از وسط به دو قسمت تقسیم کنید ( در صورت تمایل میتوانید سینه مرغ را به قسمت های کوچک تری هم برش بزنید ).

به نوبت سینه های مرغ را با استفاده از استیک کوب بکوبید تا پهن شود ( برای راحتی کار سینه مرغ را بین دو کیسه نایلونی قرار دهید ، دقت کنید که بیش از اندازه نازک نشود ).

تخم مرغ ها را داخل کاسه ای بریزید ، نمک و فلفل اضافه کنید و با چنگال بزنید تا کف کند ، آرد سوخاری را نیز داخل بشقاب بریزید و با جعفری خرد شده مخلوط کنید سپس سینه های مرغ را به نوبت در تخم مرغ و بعد در آرد سوخاری بزنید و داخل روغن داغ قرار دهید.

با حرارت ملایم اجازه دهید یک طرف شنیتسل سرخ شود سپس برگردانید تا طرف دیگر شنیتسل ها هم طلایی و برشته شود سپس در ظرف قرار دهید و همراه با سس قرمز ، سیب زمینی سرخ کرده ، برش های لیمو ترش و … تزیین و سرو کنید.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *