طریقه هم زدن سفیده تخم مرغ با راهکارهای طلایی

طریقه هم زدن سفیده تخم مرغ با راهکارهای طلایی

طریقه هم زدن سفیده تخم مرغ با راهکارهای طلایی

در مطلب زیر راهکارها و طریقه هم زدن سفیده تخم مرغ را برای شما قرار داده ایم در مطلب زیر یک سری راهکار بهمراه نکات طلایی برای هم زدن سفیده تخمم مرغ ارائه شده که با توجه به آن میتوانید براحتی سفیدع تخم مرغ را بصورت کفی درآوریم.

نکات کلیدی برای هم زدن سفیده تخم مرغ
همانطور که همتون میدونید هم زدن سفیده تخم مرغ برای این هستش که حجمش زیاد بشه و داخل اون حبابهای هوا ایجاد بشه که در نهایت شیرینی رو حجیم و پوک میکنه…پس برای آنکه سفیده خوب زده بشه به نکات زیر توجه کنید:
۱-سفیده باید تازه باشد.
۲-سفیده نباید حاوی ذره ای از زرده باشد.
۳-وسایلی را که سفیده رو با آن میزنیم مثل همزن دستی و برقی باید تمییز و فاقد هرگونه چربی باشد.
۴-سرعت همزدن باید زیاد باشد در غیر این صورت آب می اندازد.
۵-فاصله میان زدن سفیده و مصرف آن بایستی کم باشد چون آب می اندازد
۶-برای زدن سفیده از ظرف آلومینیومی استفاده نکنید چون رنگش تیره می شود.
۷-در مواردی که شکر به سفیده اضافه میکنید..ابتدا سفیده رو میزنید و و قتی سفت شد شکر اضافخه میکنید اونقدر هم میزنید تا رد همزن روی آن باقی بمونه.
۸-برای آنکه سفیده تخم مرغ سریع تر زده شود ذره ای نمک به کآن اضافه کنید .به این ترتیب نه تنها با سرعت بیشتر بلکه راحتتر انجام می پذیرد.
۹-اگر سفیده تخم مرغ رو به محض بیرون آوردن از یخچال بزنید سفیده تخم مرغ به اندازه کافی کف نمیکنه.بنابراین ابتدا آن را در دمای محیط قرار دهید سپس هم زدن را شروع کنید.
۱۰-برای اینکه بدانید میزان هم زدن سفیده چقدره.کافی است ظرف حاوی سفیده را وارونه کنید در صورتی که محتویات آن بیرون نریخت یعنی کافیه…البته اگه خواستید ظرف رو وارونه کنید مسوولیتش با خودتونه.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.