مشاوره هزینه عمل جراحی سینه در تهران سعادت آباد

هزینه لیفت سینه یک مسئله بسیار مهم برای زیباجویان است، معمولا قیمت لیفت سینه با توجه به روش عمل، میزان افتادگی سینه، لوازم استفاده شده و دستمزد جراح تعیین می‌شود. برای اطلاع دقیق از قیمت و مشاوره هزینه لیفت سینه می‌توان به یکی از کلینیک‌های معتبر زیبایی، مانند کلینیک زیبایی بیتا مراجعه کرد. زیرا پس از معاینه و انتخاب بهترین روش جراحی قیمت دقیق را به شما اعلام می‌کنند.

مشاوره هزینه عمل جراحی سینه در تهران سعادت آباد

لیفت سینه چیست؟

سینه‌های بانوان معمولا بر اثر شیردهی، بارداری، افزایش سن، نوسان وزن، بیماری یا هر دلیل دیگری ممکن است شکل و فرم طبیعی خود را از دست بدهند. چروک و دفرمه شدن سینه‌ها تاثیر زیادی در کاهش اعتماد به نفس خانم‌ها دارد. اما با پیشرفت جراحی‌های زیبایی این مشکل را می‌توان به راحتی برطرف کرد، عمل لیفت سینه نوعی عمل زیبایی سینه است که به جوانسازی و سفت شدن سینه‌ها کمک می‌کند.

مشاوره هزینه عمل جراحی سینه در تهران سعادت آباد

در این عمل، جراح بخش‌هایی از سینه را برش داده، سپس پوست و چربی اضافه را برمی‌دارد. با برداشتن چربی و پوست، سینه کمی به سمت بالا کشیده شده و شکل بهتری پیدا می‌کند. البته این عمل علاوه بر زیبایی جنبه درمانی نیز دارد، گاهی افتادگی سینه‌ها باعث فشار آوردن به گردن می‌شود، که با عمل لیفت سینه می‌توان این مشکل را نیز برطرف کرد.

انواع روش های عمل لیفت سینه

افرادی که سینه‌ های آن‌ها شل و آویزان شده بهترین کاندید برای انجام عمل لیفت سینه هستند. متقاضیان عمل لیفت سینه باید از سلامت کافی برخوردار باشند، زیرا این عمل برای افرادی که مبتلا به بیماری‌های خاص هستند انجام نمی‌شود‌ همچنین پس از عمل باید مراقبت‌های لازم را انجام داد تا نتیجه عمل کاملا رضایت بخش باشد.

 عمل لیفت سینه معمولا به روش‌های متعددی انجام می‌شود که در این مطلب قصد داریم متدوال‌ترین روش‌ها را به شما معرفی کنیم:

مشاوره هزینه عمل جراحی سینه در تهران سعادت آباد

لیفت سینه به روش جراحی یا ماستوپکسی

روش جراحی مناسب‌ترین شیوه برای بانوانی است که دارای افتادگی شدید سینه هستند. در این شیوه لازم است که فرد تحت بیهوشی عمومی قرار گرفته و انجام عمل حدود ۲ یا ۳ ساعت طول می‌کشد. در ماستوپکسی جراح پس ایجاد برش عمودی یا دایره‌ای، سطح بافت سینه را به سمت بالا می‌کشد، تا افتادگی سینه رفع شود. البته این کشیدگی در حدی است که جای هاله و نوک سینه تغییر نکند. پس از کشیده شدن پوست، پوست اضافی جدا شده و با بخیه محل جدا شدن پوست کار عمل تمام می‌شود.

در این روش سه مدل مختلف برش وجود دارد که به شرح زیر است:

  • برش‌ دایره‌ای که در اطراف هاله سینه ایجاد می‌شود‌.
  • برش عمودی که دور هاله سینه و به شکل خطی عمودی در زیر هاله سینه ایجاد می‌شود.
  • برش دایره‌ای و عمودی که در زیر سینه‌ها ایجاد می‌شود.

بسیاری از خانم‌ها نگران دیده شدن محل برش‌ها هستند، اما باید بگوییم که جراح معمولا در محل‌هایی که قابل دیدن نیستند برش ایجاد می‌کند. همچنین اگر برش روی سطح سینه باشد بسیار ظریف و قابل رفع شدن است.

لیفت سینه با نخ

این روش با استفاده از نخ‌های PDO یا همان نخ‌های بخیه قابل‌جذب و سازگار با بدن انجام می‌شود. جراح ابتدا قسمت‌های ورود و خروج نخ‌ها را مشخص کرده، پس از به وسیله سوزن‌های بسیار باریک نخ‌ها را وارد بافت سینه می‌کند. نخ‌ها باعث می‌شوند تا بافت سینه به سمت بالا کشیده شود و فرم ایده‌الی به خوب بگیرد.

البته این روش یک شیوه موقتی بوده، زیرا نخ‌ها قابل جذب هستند و پس از مدتی جذب بدن می‌شوند. اما مهم‌ترین مزیت آن کم خطر بودن آن است، چون نیاز به بیهوشی ندارد. به علاوه دوران نقاهت کوتاه مدتی دارد و نیاز به بستری کردن نیست. اما به منظور نتیجه هر چه بهتر لازم است که در چند ماه اول، از انجام ورزش‌های سنگین یا بلند کردن اجسام خودداری شود.

لیفت سینه به روش CACI

در این روش به کمک دستگاه‌های دستی، پالس برقی به سمت سینه‌ها فرستاده می‌شود‌، تا شوک‌های جزئی به بافت‌ها وارد شود. این شوک‌ها معمولا به بالا رفتن و صاف شدن سینه کمک می‌کنند. معمولا باید طی چند جلسه مختلف انجام شود و تعداد جلسات به میزان افتادگی و نوع دستگاه بستگی دارد. همچنین میزان فرکانس پالس و نوع پوست در نتیجه و ماندگاری تاثیر می‌گذارد.

لیفت سینه به روش طب سوزنی

طب سوزنی مناسب کسانی است که دارای افتادگی سینه به طور خفیف هستند. یکی از کم عارضه‌ترین روش‌های لیفت است، زیرا در این روش فرد بیهوش نمی‌شود. اما کمی زمان بر و طولانی بوده و طی ۱۵ تا ۴۵ جلسه انجام می‌شود، تا ماندگاری بهتری داشته باشد. فاصله جلسات اول معمولا یک یا دو روزه است تا نتایج ماندگارتری داشته باشد.

بهترین کلینیک برای انجام عمل لیفت سینه؟

برای یافتن پاسخ این سوال بهتر است ابتدا با ویژگی‌های یک کلینیک معتبر و به اصطلاح خوب آشنا شویم:

  • باید تمامی مجوزهای لازم را از وزارت بهداشت و درمان کشور داشته باشد.
  • دارای دستگاه‌های مجهز و کاملا به روز باشد.
  • دارای کادری مجرب و ماهر باشد.
  • عمل‌های زیبایی توسط جراح متخصص انجام شود.
  • از داروها و لوازم کاملا استاندارد استفاده کند.

اگر به دنبال بهترین کلینیک زیبایی با تمام ویژگی‌های بالا هستید پیشنهاد ما به شما کلینیک زیبایی بیتا است، که دارای کادری مجرب و دستگاه‌های روز دنیا است. متاسفانه برخی از افراد سودجو و غیر متخصص برای جلب مشتری و منفعت خود، عمل‌های زیبایی را به صورت غیرقانونی در مکان‌های ناشناس انجام می‌دهند، که نتایج غیر قابل جبرانی دارند.

چرا لیفت برای خانم ها مهم است؟

خوش‌فرم بودن سینه‌ها تاثیر زیادی در زیبایی استایل یک خانم دارد. به همین دلیل زمانی که به دلیل بالا رفتن سن، شیردهی و یا هر علت دیگری سینه‌ها دفرمه می‌شوند، آن‌ها دچار کاهش اعتماد به نفس می‌شوند‌. اما در دنیای امروز با توجه به پیشرفت علم پزشکی و انجام عمل‌های زیبایی مختلف، به راحتی می‌توان این مسئله را رفع کرد.

لیفت سینه یا همان بالا کشیدن سینه می‌تواند، فرم سینه‌ها را اصلاح کرده و زیبایی را دوباره به پستان‌ها بازگرداند. به همین دلیل است که عمل لیفت سینه برای خانم‌ها از اهمیت ویژه‌لی برخوردار است.

خطرات عمل لیفت سینه

  • تب و لرز و بروز دیگر مشکلات ناشی از بیهوشی
  • از بین رفتن حس در قسمت‌های مختلف سینه
  • تجمع خون در زیر برش های ایجاد شده
  • تیرگی جای زخم‌ها
  • عدم تقارن و دفرمه شدن سینه‌ها
  • بروز هماتوم یا همان جمع شدن خون در زیر برش‌ها
  • عفونت کردن سینه‌ها
  • پدید آمدن بافت اسکار
  • به وجود آمدن توده‌های غیر طبیعی
  • اختلال در بارداری شیردهی

سخن پایانی

شل و آویزان شدن سینه‌ها یک عارضه ناخوشایند برای خانم‌ها به حساب می‌آید. زیرا علاوه بر وارد کردن فشار به گردن، بر زیبایی و اعتماد به نفس آن‌ها نیز تاثیر می‌گذارد. اما با انجام عمل لیفت سینه می‌خوان این معضل را حل کرد. لیفت یا همان بالا کشیدن سینه نوعی عمل زیبایی سینه است، که به روش‌های مختلف از جمله لیفت با نخ، جراحی، طب سوزنی و لیفت با دستگاه انجام می‌شود. برای تعیین نوع لیفت و انجام عمل لیفت سینه باید به یک کلینیک زیبایی معتبر که دارای کادری متخصص، مانند کلینیک بیتا مراجعه کرد. زیرا انجام این مدل عمل‌ها توسط افراد غیر ماهر فقط پشیمانی است.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *