عوارض بسیار خطرناک مصرف شیشه

عوارض بسیار خطرناک مصرف شیشه

تاثیرات مصرف شیشه

در مطلب زیر در مورد خطرناک ترین نوع ماده مخدر صحبت شده است این مواد شیشه بسیار خطرناک می باشد و مصرف کردن مواد شیشه مصادف با مرگ و از بین رفتن مغز می گردد.

مصرف شیشه باعث می‌شود که فرد در ابتدا با احساس خاصی مواجه شود که تا ۱۲ ساعت نیز ادامه دارد. در واقع، این ماده مخدر، تاثیر روانی و جسمی قدرتمند و خاصی ایجاد می‌کند که اعتیاد به آن را سریع‌تر و شدیدتر شکل می‌دهد، تا حدی که فرد دائما بیشتر و بیشتر به شیشه نیاز پیدا می‌کند

تا دوباره همان حالت فوق‌العاده را تجربه کند. با این‌حال، به مرور زمان و پس از چندین بار مصرف، دوز مصرفی همیشگی دیگر تاثیر قبلی را نمی‌گذارد که در آغاز داشت. پس فرد به دوز بیشتری نیاز پیدا می‌کند تا همان تاثیر را دریافت کند. بر همین اساس، فرد معتاد معمولا ناخواسته خودش را سراشیبی سقوط قرار می‌دهد

و به سمت نابودی می‌رود. به‌تدریج، بخش‌های خاصی از زندگی فرد معتاد، مثل بهداشت شخصی، کار، خانواده و مسئولیت‌های دیگر، اهمیت خودشان را از دست می‌دهند و تنها چیزی که برای او مهم می‌شود، چیزی نیست جز احساسی که با مصرف شیشه به وجود می‌آید.

دوز بالای شیشه، تاثیر عمیق و شدیدی روی مغز می‌گذارد و فرد معتاد نمی‌تواند مقابل این تاثیر ایستادگی کند و حتی متوجه آن نیست. توانایی مغز برای تولید ترکیبات شیمیایی خاصی در مغز که احساس سرخوشی ایجاد می‌کنند، ضعیف‌تر و ضعیف‌تر می‌شود و نتیجه چیزی نیست جز نابودی.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.