از کجا و چطوری غذاهای سالم و طبیعی تهیه کنیم ؟

از کجا و چطوری غذاهای سالم و طبیعی تهیه کنیم ؟

 

خوردن و آشامیدن، یکی از مهمترین کارهایی است که در طول روز انجام میدهیم. خوردن غذاهای خوشمزه و خاطره انگیز و به همراه سفره های زیبا نزد ما ایرانی ها از جایگاه ویژه ای برخوردار است. همینطور ذائقه غذایی ما با دیگر مردم دنیا فرق می کند. ما هر چیزی را نمی توانیم بخوریم و هر طعم و مزه ای با مذاق ما سازگار نیست. غذای ایرانی باید عطر و طعم اصیل داشته باشد.

هزاران سال است که ایرانی ها اینگونه غذا می پزند و می خورند. ما دنبال مواد غذایی اصل و خالص هستیم، اگر بخواهیم برنج بخریم حتما باید خوش فرم و خوش عطر باشه، اگر بخواهیم عسل بخریم باید خالص و طبیعی باشه و اگر بخواهیم چای بنوشیم باید خوش عطر و خوش رنگ باشه و… با این طعم ها و عطرها ما زندگی می کنیم و با آنها کیف می کنیم اینها جزئی از فرهنگ اصیل ما ایرانی هاست که هیچ جای دیگری در این دنیا، پیدا نمی شوند.

سالها گذشت و گذشت جمعیت ما به ۸۰ میلیون نفر رسید، با کمبود منابع کشاورزی روبرو شدیم، روستاهای ما خالی از سکنه شدند و شهرهای ما بزرگ و بزرگتر شدند. جمعیت زیاد مصرف کننده در برابر تعداد کم تولید کننده باعث شد صنعت و تکنولوژی برای سیر کردن شکم این جمعیت عظیم راه چاره ای پیدا کند. آنها توانستند وزن یک مرغ را در سی روز به دو کیلو برسانند، از کاه و یونجه، آب لیمو تولید کنند، از کدو رب گوجه فرنگی، از شکر، آب و رنگ عسل طبیعی و همینطور از شیر خشک و پالم شیر پاستوریزه، از نشاسته برنج دانه بلند طارم و با استفاده از کودهای شیمایی و تغییر ژنتیکی تولیدات کشاورزی را چند برابر کنند و…! و اما آنها موفق شدند ولی دیگر غذاها آن عطر و طعم ایرانی را نداشتند و ضرر را مردمی کردند که با این پیشینه فرهنگی، تاریخی و پزشکی، هر روز بر تعداد بیماران صعب العلاج آنها افزوده شد .

و بعد از این ما سعی کردیم غذاهای سالم تر مصرف کنیم تا کمتر مریض شویم مصرف مواد غذایی طبیعی را در برنامه خرید روزانه خود قرار دادیم. وقتی رفتیم روغن زیتون بخریم بسته بندی سنتی را به بسته بندی صنعتی ترجیح دادیم و وقتی رفتیم عسل بخریم، قیمت بالا را به قیمت پایین ترجیح دادیم، چون تصور ما این بود اینها خالصرتر و سالمتر هستند اما …! روغن فروش، روغن زیتون ترکیب شده با روغن مایع را با اسم سالم و خالص به من فروخت، عسل فروش هم عسل ناسالم و تقلبی را بجای عسل خالص و طبیعی به من معرفی کرد، عسلی که قرار بود پدر دیابتی من بجای قند و شکر بهمراه چای از آن استفاده کند!

غذاهای سالم و مفید

 

بعد از اینکه این همه سر ما کلاه رفت به فکر انجام یک کار خوب افتادیم، یک کاری منحصر به فرد که هم به نفع من و همسرم بود و هم دیگر مردم ایران. ما یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کردیم تا غذای سالم و ارگانیک را به دست مردم برسانیم. ما تصمیم گرفتیم این کار را کاملا اینترنتی انجام دهیم چون می خواستیم از طریق اعتماد به تکنولوژی، محصولات سالم و طبیعی را بدون محدودیت مکان و زمان بدست تمام هموطنان در سراسر ایران برسانیم.

سفارش مواد غذایی سالم - محلی فود

اسم فروشگاه ما محلی فود است که در این مدت کوتاه توانست مواد غذایی سالم را در تمام شهرهای ایران بدست هموطنان عزیز برساند و من باید اعتراف کنم که با محلی فود دیگر سرمان بخاطر خرید محصولات تقلبی کلاه نرفت و من و همسرم همیشه از محصولات سالم اصل و خالص استفاده می کنیم و زندگی سالمتری داریم. شما هم به جمع ما بپیوندید و با مصرف غذاهای سالم و طبیعی، سفره خود را ایرانی تر و سالم تر کنید.

جهت دریافت مشاوره رایگان و یا خرید محصولات ارگانیک و مواد غذایی سالم و طبیعی، وارد سایت زیر شوید:

اسم سایت: محلی فود

آدرس سایت: http://www.mahalifood.com

 


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *