فست فود رژیمی را با روش زیر تهیه کنید!

فست فود رژیمی را با روش زیر تهیه کنید!

طرز تهیه فست فود رژیمی

در مطلب زیر طرز تهیه فست فود رژیمی را برایتان قرار داده ایم این فست فود بسیار عالی و خوشمزه میباشد و شما میتوانید با توجه دستور زیر میتوانید این چند فست فود را تهیه کنید و از آن لذت ببرید.

اگر نگران سلامتی‌تان هستید باید کمی حواستان را جمع کنید. می‌توانید با تهیه‌ی یک پیتزای خانگی هم غذای مورد علاقه‌تان را میل کنید و هم اینکه کالری کمتری به بدنتان برسد.اگر عاشق سیب‌زمینی سرخ‌کرده، همبرگر و فست‌فودهای دیگر هستید اما از چربی و کالری اضافی آن‌ها می‌ترسید و حالش را ندارید برای سوزاندن این کالری‌های دریافتی کیلومترها بدوید بهتر است به فکر تهیه انواع ساده‌تر و سالم‌تری از این فست‌فودها باشید. با ما باشید تا با چند فست‌فود خانگی سالم آشنا شوید.

فست فود رژیمی

همبرگر بوقلمون
همبرگر با طعم بوقلمون
همبرگری که فست‌فودی سر کوچه تحویلتان می‌دهد نه تنها سرشار از چربی و کالری اضافی است بلکه احتمالاً کمی میکرب و باکتری هم چاشنی دارد. چون متأسفانه بیشتر این اغذیه فروشی‌ها چندان در بند رعایت اصول بهداشتی نیستند. از این گذشته این فست‌فودها برای اینکه همبرگرهای خوشمزه‌ای به شما تحویل ندهند نامردی نکرده و کلی سس قاطی آن می‌کنند. اگر عاشق همبرگر هستید و درعین‌حال نوع سالم و خوشمزه‌ی آن را می پسندید بهتر است به فکر گوشت بوقلمون باشید. همبرگر تهیه شده با گوشت بوقلمون با سبزیجات معطر فقط ۱۳۵ کالری نصیبتان می کند. هویج رنده شده نیز یکی از ترکیبات سالمی است که علاوه بر خوشمزه‌تر کردن همبرگرتان کلی خواص آنتی‌اکسیدانی به بدنتان می‌رساند. بوقلمون کباب یا سرخ شده با کمی روغن را داخل نان سبوس‌دار بپیچید و داخل آن را پر کنید از کاهو، گوجه‌فرنگی و هویج رنده شده. این می‌شود یک همبرگر به سبک کدبانو. نوش جان.

فست فود رژیمی

سیب زمینی
بفرمایید سیب‌زمینی سرخ‌کرده‌ از نوع سالمش
خود من هم عاشق سیب‌زمینی سرخ‌کرده‌ام. تصور نمی‌کنم کسی باشد که میلی به این خوراکی خوشمزه نداشته باشد. اگر شما هم هر از گاهی هوس یک پیاله سیب‌زمینی سرخ‌کرده سالم می‌کنید آستین‌ها را بالا بزنید. یک عدد سیب‌زمینی را پوست بکنید و خلال کنید. کمی روغن زیتون به سیب‌زمینی‌هایتان بزنید. نمک و چاشنی‌های مورد علاقه‌تان را فراموش نکنید. سیب‌زمینی‌ها را داخل ظرف نچسب ریخته و داخل فر با درجه‌ی ۲۲۰ سیلیسیوس/۴۲۵ درجه فارنهایت قرار دهید. با همین کار ساده یک سیب‌زمینی سرخ‌کرده‌ی خوشمزه و سالم با ۱۴۰ کالری خواهید داشت.

فست فود رژیمی

سیب‌زمینی پخته‌ی شکم پُر خانگی
سیب‌زمینی پخته بسیار خوشمزه و مفید است البته به شرط اینکه داخل آن را به سبک سالم پر کنید. بهتر است به جای آب پز کردن سیب‌زمینی از فر یا ماکروویو استفاده کنید. به خاطر اینکه با این روش مواد مغذی آن بیشتر حفظ می‌شود.برای پر کردن شکم سیب‌زمینی‌تان از مارگارین غیرهیدروژنه، خامه کم چرب یا سس سالسا استفاده کنید. بهتر است پنیر یا سوسیس و کالباس را فراموش کنید.

پیتزا تن ماهی
پیتزا کدبانو
اگر از طرفداران پر و پا قرص پیتزا هستید می‌دانید که با هر تکه پیتزا کلی کالری نصیبتان می‌شود؟ اگر نگران سلامتی‌تان هستید باید کمی حواستان را جمع کنید. می‌توانید با تهیه‌ی یک پیتزای خانگی هم غذای مورد علاقه‌تان را میل کنید و هم اینکه کالری کمتری به بدنتان برسد. خودتان خمیر پیتزا بخرید یا اینکه در خانه تهیه کنید. حتما ماهی تن که دوست دارید! می‌توانید با ماهی تن و قارچ پیتزای خوشمزه تهیه کنید. اگر ماهی دوست ندارید سینه‌ی مرغ را دریابید. سینه‌ی مرغ را پخته و تکه تکه کنید و با قارچ فراوان روی نان پیتزایتان بریزید. زیره و آویشن را فراموش نکنید. اگر به هیچ عنوان نمی‌توانید از پنیر بگذرید بی‌زحمت کمی ملاحظه کنید و پنیر کمی روی نان پیتزا بریزید. سبزیجات دیگر مانند فلفل دلمه‌ای و همچنین زیتون را فراموش نکنید. یک سالاد کاهوی خوشمزه هم تهیه کنید و به همراه پیتزای خانگی سالمتان میل کنید.

دسر
دسر برونی
برونی یک دسر آمریکایی است که البته در سرتاسر جهان طرفداران زیادی هم دارد و یکی از دسرهای مورد علاقه‌ی بچه‌ها محسوب می‌شود. این دسر شکلاتی که در فر آماده می‌شود حاوی قند و چربی زیادی است. اما نوع خانگی آن سالم‌تر است و می‌توانید با خیال راحت و بدون عذاب وجدان میل کنید. برای این کار ۶۰ گرم شکلات سیاه را خرد کرده و داخل یک ظرف گذاشته و در فر یا ماکروویو با ۱۸۰ درجه‌ی سیلسیوس/۳۵۰ درجه‌ی فارنهایت قرار دهید.۱۵ گرم کره یا یک پیمانه شکر وانیلی را روی آن بریزید و اجازه دهید مواد به مدت یک دقیقه در فر یا ماکروویو بمانند تا آب شوند. مواد را از فر در آورید و اجازه دهید خنک شود. در ظرف دیگری یک عدد تخم‌مرغ را با ۳۰ گرم نشاسته‌ی ذرت هم بزنید. ۱۰۰ گرم تمشک تمیز و خشک را به آرامی به خمیرتان اضافه کنید و هم بزنید. مواد را داخل قالب حاوی کاغذ شیرینی‌پزی بریزید. شکلات آب شده را روی موادتان بریزید و روی آن را نیز با یک قاشق غذاخوری شکر قهوه‌ای بپوشانید. قالبتان را به مدت ۱۵ دقیقه داخل فر قرار دهید. سپس اجازه دهید دسرتان خنک شود و آن را سرو کنید.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.