مقابله با افسردگی در آقایان

مقابله با افسردگی در آقایان

سعی کنید با روشهای موثر در مقابله با افسردگی آشنا شوید و مانع شدت یافتن این بیماری روحی خطرساز در بدنتان شوید. مردان مبتلا به افسردگی از روش های نادرست برای رفع این عارضه کمک میگیرند که می تواند به ضرر سلامتی آن ها تمام شود می توانیم به مصرف مواد مخدر اشاره کنیم.

رفتارهای نادرست برای مقابله با افسردگی این مساله از نظر آماری واقعیت دارد که زنان به‌طور کلی بیشتر از مردان به افسردگی مبتلا می‌شوند. اما جنبه منفی موضوع، این است که افسردگی در ذهن مردان به نوعی «مشکل زنانه» تبدیل شده است. همین پیش‌فرض غلط، معمولا مانع از این می‌شود که مردان برای درمان افسردگی، به پزشک مراجعه کنند.

درنتیجه، بخشی از مردان مبتلا به افسردگی، برای بهبود وضعیت‌شان به مصرف مواد مخدر یا رفتارهای پُرخطر دیگر روی می‌آورند. این رفتارها فقط درمان افسردگی را سخت‌تر می‌کنند. اگر شما هم مقابله با افسردگی را جدی نمی‌گیرید یا به رفتارهای نادرست روی آورده‌اید، بهتر است هرچه سریع‌تر به پزشک مراجعه کنید. نادیده گرفتن سلامت دهان و دندان در بسیاری از کشورها،مانند آمریکا، معمولا زنان بیشتر از مردان برای معاینات دوره‌ای دندان‌ها به دندان‌پزشک مراجعه می‌کنند. با این‌حال، ‌مردان هم باید به‌طور منظم به دندان‌پزشک مراجعه کنند. اهمیت این موضوع فقط به‌خاطر درمان بیماری‌های دهان و دندان یا پیشگیری از ابتلا به آن‌ها نیست، چون بررسی وضعیت دهان و دندان می‌تواند علائم بیماری‌های دیگر مانند دیابت، بیماری کرون، لوپوس و حتی سرطان خون را به پزشک نشان بدهد.

 

همچنین پیشنهاد می کنیم مطلب زیر را نیز بخوانید:

نحوه برخورد با افراد افسرده


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.