مقابله با مرده زایی

مقابله با مرده زایی

برخی بانوان در طول بارداری و یا پس از ختم بارداری با پدیده مرده زایی مواجه می شوند برای مقابله با این امر بهتر است با عوامل تاثیرگذار بر مرده زایی آشنا شویم . بهتر است این بارداری ها تحت نظر پزشک و با مراقبت های ویژه صورت بگیرند تا نوزاد مرده به دنیا نیاید.

نتایج یکی از تحقیقات اخیر متخصصان نشان می‌دهد زنانی که یک نوزاد مرده به دنیا می‌آورند، تا ۴ برابر بیشتر از دیگر زنان در معرض این خطر قرار می‌گیرند که بار دیگر هم با چنین معضلی مواجه شوند. در این تحقیق که اطلاعات مربوط به ۱۶ مطالعه دیگر مورد بررسی و تحلیل دقیق قرار گرفته، داده‌های پزشکی مربوط به حدود ۳.۵ میلیون نفر از زنان باردار بررسی شده است.

این متخصصان می‌گویند که هنوز اطلاعات خیلی کمی درباره دلایل این بارداری‌هایی که منجر به تولد نوزاد مرده می‌شود دارند و با این‌که سیستم‌های پیشرفته زیادی برای تشخیص دلیل این معضل به کار گرفته می‌شود، هنوز هم برای ۱۰ تا ۴۰ درصد آن‌ها دلیل روشنی پیدا نمی‌شود. طبق آمار به دست آمده، در حال حاضر نرخ بارداری‌هایی که منجر به تولد نوزاد مرده می‌شود در آمریکا، ۶.۲ در هر هزار زن باردار است. این متخصصان توصیه می‌کنند کسانی که یک‌بار تجربه این معضل را دارند، برای بارداری‌های بعدی حتما با پزشک متخصص مشورت لازم را انجام دهند و زیر نظر پزشک متخصص بر روند رشد نوزاد نظارت مناسب داشته باشند.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *