موثرترین و بهترین درمان برای بیماری آلزایمر

موثرترین و بهترین درمان برای بیماری آلزایمر

چگونه آلزایمر را درمان کنیم؟

مطلب زیر حاوی بهترین راه و موثرترین راه برای درمان آلزایمر یا فراموشی می باشد این روش یا دارو برای اشخاصی می باشد که دچار آلزایمر پیشرفته هستند.

محققان می‌گویند موفق به ابداع روشی تجربی شده‌اند که می‌تواند در درمان آلزایمر موثر باشد. بر اساس مقاله‌ای که در کنفرانس‌ بین‌المللی انجمن آلزایمر در آمریکا برگزار شد محققان از تولید دارویی با عنوان Solanezumab خبر دادند که می‌تواند روند بیماری را کند، کند. این دارو به مدت یک سال و نیم روی ۲ هزار بیمار بررسی شده است.

این دارو پیش از این در سال ۲۰۱۲ مورد بررسی قرار گرفت اما نتایج امیدوارکننده نبود. بررسی‌های مجدد نشان داد در بیماران با آلزایمر پیشرفته مصرف این دارو می‌تواند مفید واقع شود. همچنین آزمایشات مجدد روشن کرد این دارو در مراحل نخست بروز بیماری می‌تواند تا ۳۴ درصد از سقوط روانی و تا ۱۸ درصد از کاهش توانایی فرد

برای انجام امور روزمره پیشگیری کند. محققان مرکز تحقیقات انجمن آلزایمر در انگلیس معتقدند استفاده از پادتن‌ها در مراحل نخست بهترین درمان برای کند کردن روند آلزایمر محسوب می‌شود. در حال حاضر تاثیر این دارو روی ۲۱۰۰ بیمار که به آلزایمر در حد متوسط مبتلایند در حال بررسی است.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *