موضوعات بسیار مهم در مورد آلت تناسلی مردانه

موضوعات بسیار مهم در مورد آلت تناسلی مردانه

اطلاعات بسیار مهم در مورد آلت تناسلی مردانه

در مطلب زیر اطلاعات بسیار مهمی در مورد آلت تناسلی مذدان برایتان قرار داده ایم این آلت تناسلی مردان پیچ و خم های بسیار زیادی دارد که امیدوارم که خوشتون بیاید.

گاهی آقایان فکر می‌کنند همه چیز را در مورد آلت تناسلی خود می‌دانند اما موضوعاتی هست که واقعا از آن بی‌خبرند. برخی از این مسائل را با شما مرور می‌کنیم. *انزال ناخودآگاه در خواب نوعی برنامه‌ریزی مجدد برای نعوظ است! بسیاری از مردان انزال ناخودآگاه در طول خواب را تجربه کرده‌اند اما دلیل آن را متوجه نمی‌شوند.

دلیل این امر برنامه‌ریزی مجدد مغز برای نعوظ بهتر است. گاهی این مساله نه تنها یک بار بلکه ۳ تا ۵ مرتبه در طول خواب تکرار می‌شود. *سرعت خروج اسپرم ۴۵ کیلومتر در ساعت است! حین انزال در ۲ تا ۵ میلی‌لیتر مایع منی ۲۰ تا ۱۵۰ میلیون‌ اسپرماتوزوئید آزاد می‌شود. سرعت بیرون‌ریزی اسپرم در این زمان حدود ۴۰ تا ۴۵ کیلومتر در ساعت است.

۵ دقیقه بعد از انزال اسپرماتوزوئید‌ها خود را به لوله‌های فالوپ می‌رساند اما ساعت‌ها طول خواهد کشید تا به تخمک برسند و آن را بارور کنند. *ادرار کردن هنگام نعوظ امکان ندارد آلت تناسلی مردانه دو عملکرد همزمان دارد. هم کانالی برای تخلیه ادرار است و هم تخلیه مایع منی. اما انجام این اعمال همزمان امکان ندارد. وقتی نعوظ اتفاق می‌افتد.

به طور خودکار دهانه مثانه بسته می‌شود و اجازه ریزش ادرار را نمی‌دهد. *سیگار روی طول آلت تناسلی تاثیر منفی می‌گذارد *به اثبات رسیده سیگار و نیکوتین بر توانایی نعوظ اثر منفی می‌گذارد. بررسی‌های جدید نشان داده در مردانی که ۳۰ تا ۴۰ سال مداوم سیگار می‌کشند سیگار یکی سانتی‌متر از طول آلت تناسلی‌شان می‌کاهد. مصرف دخانیات به طور مستقیم روی گردش خون اثر منفی می‌گذارد و به مرور از توانایی نعوظ می‌کاهد و باعث ناتوانی جنسی می‌شود.

آلت در حالت نعوظ همیشه صاف نیست گاهی آلت در حالت نعوظ به سمت چپ و راست یا بالا و پایین انحراف دارد. این موضوع مساله‌ای شایع است و طبیعی محسوب می‌شود و اختلالی در دخول ایجاد نمی‌کند. در ۵ درصد آقایان انحراف آلت تناسلی به مرور زمان بیشتر شده و باعث ایجاد اختلال و درد هنگام نزدیکی می‌شود. در این موارد مشاوره لازم است.

دلیل این انحراف ممکن است ابتلا به بیماری پیرونی باشد که در اثر رابطه جنسی شدید یا شوک ناگهانی بروز کرده است و می‌تواند عامل جراحات زیر داخلی شود. آلت تناسلی ۳ نقطه حساس دارد یکی از حساس‌ترین بخش‌های آلت پوست ریز کلاهک است که از ختنه‌گاه به سمت بالا کشیده شده است. لمس این ناحیه برای نعوظ کافی است. ۲ ناحیه حساس دیگر شامل پایین‌ترین بخش سفت آلت و پرینه است.

 

شاید بخواهید در مورد زگیل تناسلی هم بدانید:

علائم و درمان زگیل تناسلی در مردان و زنان


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *