هزینه و قیمت عمل جراحی بینی

بینی یکی از مهمترین اجزای صورت است که تاثیر زیادی در زیبایی ظاهری دارد ، و هر گونه نقص در این اندام می تواند علاوه بر مشکلات جسمی، مشکلات عملکردی مانند مشکلات تنفسی را نیز به دنبال داشته باشد. افرادی که از فرم بینی خود ناراضی هستند ، در اثر جراحات دچار انحراف و شکستگی می شوند یا از مشکلات مادرزادی رنج می برند ، یکی از سوالاتی که افراد در جلسات مشاوره می پرسند هزینه جراحی بینی است که قطعا سوال بسیار مهمی است. و یک جراح مجرب که هزینه مناسبی را ارائه دهد و نتایج طبیعی را تضمین کند، ملاک انتخاب افراد خواهد بود.

دکتر شقایق ابراهیم نژاد متخصص گوش و حلق و بینی در شهر تهران است. دکتر شقایق ابراهیم نژاد تخصص گوش و حلق و بینی، رتبه برتر بورد تخصصی، دانشگاه علوم پزشکی ایران و جزو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی دزفول می باشد ، زمینه های فعالیت دکتر شقایق ابراهیم نژاد جراحی های گوش و حلق و بینی شامل لوزه، بینی و سینوس ها و جراحی زیبایی بینی می باشد . دکتر شقایق ابراهیم نژاد دوران پزشکی عمومی خود را در دانشگاه تهران با رتبه برتر گذرانده اند و در آزمون بورد رتبه برتر کشور شده اند و بالای ۲۰۰۰ جراحی موفق داشته اند . همچنین دکتر شقایق ابراهیم نژاد در جراحی زیبایی بینی تجربه و تبحر زیادی دارد و به همه مدل های بینی فانتزی، نیمه فانتزی و ترمیمی تسلط دارد.

هزینه و قیمت عمل جراحی بینی

هزینه رینوپلاستی چگونه تعیین می شود؟

افرادی که قصد انجام عمل زیبایی بینی را دارند ، ابتدا باید در جلسات مشاوره شرکت کنند تا پزشک ظاهر و ساختار بینی را به دقت بررسی و ارزیابی کند و با توجه به مشکلات موجود، نوع جراحی و مناسب بودن فرد برای انجام مداخله جراحی را مشخص کند این کار توسط بهترین دکتر عمل جراحی بینی انجام می شود ، دکتر شقایق ابراهیم نژاد یکی از آن پزشکانی است که می توانید به آنها اعتماد کنید و بدانید که می توانید نتیجه مطلوب را از جراحی خود بگیرید  . شرکت در این جلسات فرصتی عالی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه نهایی عمل، علاوه بر دانستن بیشتر در مورد روش و نتایج جراحی است. به طور کلی هزینه رینوپلاستی با موارد زیر تعیین می شود:

  • تست های بینی قبل از عمل : معمولا یک سری آزمایشات قبل از جراحی بینی توسط پزشک تجویز می شود ، علاوه بر ارزیابی سلامت عمومی، ساختار داخلی بینی باید به دقت بررسی شود تا وجود مشکلات تنفسی یا شکستگی بینی مشخص شود. اینها شامل آزمایش های تصویربرداری، سی تی اسکن و آزمایش خون می شود که همگی هزینه خواهند داشت. اگر هدف از جراحی بینی پزشکی باشد بیمه این هزینه ها را پوشش می دهد.
  • دستمزد جراح : بیشتر هزینه رینوپلاستی به تخصص و تجربه جراح و در واقع مجرب ترین پزشکان بستگی دارد ، هزینه بیشتری می گیرند.  بنابراین، هنگام تصمیم گیری برای انجام جراحی بینی، جراحی را انتخاب کنید که کمترین هزینه را داشته باشد ، بیشتر مراقب باشید، زیرا بینی جزئی از صورت شماست که راهی برای پنهان کردن آن ندارید و برای دستیابی به نتایج زیبا و طبیعی باید هر گونه اصلاحی انجام دهید.
  • هزینه بیهوشی :‌ اکثر جراحی های بینی تحت بیهوشی عمومی انجام می شود ، به طوری که فرد در حین جراحی خواب باشد و دردی احساس نکند. در مواردی که بیهوشی امکان پذیر نیست، از بی حسی موضعی استفاده خواهد شد.

هزینه و قیمت عمل جراحی بینی

برای مشاهده پیج اینستاگرام دکتر شقایق ابراهیم نژاد به لینک مورد نظر مراجعه فرمایید .

انواع روش های جراحی بینی

رینوپلاستی به دو روش باز و بسته در بین جراحان مورد استفاده قرار می گیرد و انتخاب روش جراحی بستگی به نوع ناهنجاری بینی، سلیقه و تجربه جراح دارد.

روش باز : در عمل جراحی بینی به روش باز ، جراح برشی را در زیر بینی ایجاد می کند تا پوست بینی را بالاتر از ساختار غضروفی قرار دهد و تمام ساختارهای اصلی بینی از جمله قسمت استخوانی، قسمت غضروفی و ​​بافت های نرم را از نزدیک مشاهده کند. در این روش تورم بینی کمی بیشتر از روش بسته است اما در نهایت این تورم در همه بیماران از بین خواهد رفت. در جراحی های ترمیمی، عدم تقارن بینی، ناهنجاری های مادرزادی، بدشکلی های ناشی از ضربه و در جراحی های چاق بینی، جراحی باز ترجیح داده می شود. به طور کلی با روش باز می توان تغییرات زیادی در بینی ایجاد کرد و به دلیل کنترل کامل بینی توسط جراح، امکان عدم تقارن در دو طرف بینی کمتر است.  دکتر شقایق ابراهیم نژاد یکی از بهترین جراحان بینی می باشد و در تلاش است جراحی زیبایی بینی را با ارائه بهترین و سالم ترین نتیجه انجام دهد.

هزینه و قیمت عمل جراحی بینی

. برای مشاهده نمونه کار های دکتر شقایق ابراهیم نژاد می توانید به لینک مورد نظر مراجعه فرمایید.

روش بسته :رینوپلاستی بینی بسته (که به آن رینوپلاستی داخلی نیز گفته می شود) شامل ایجاد برش هایی در داخل بینی و بین غضروف ها می شود. در این روش دسترسی به پشت و نوک بینی بدون برش خارجی و با کار در سوراخ های بینی انجام می شود. در نتیجه دید جراح در این روش محدودتر می شود. به همین دلیل از این روش برای اصلاحات جزئی بینی مانند مشکلات جزئی نوک بینی استفاده می شود و برای تغییرات شدید و کارهای پیچیده روی بینی توصیه نمی شود.  دکتر شقایق ابراهیم نژاد یکی از جراحانی است که می توانید برای جراحی بینی به او مراجعه کنید و از نتیجه جراحی مطمئن شوید.

کلام آخر 

هر فردی که تصمیم به عمل بینی دارد، حتما زمان زیادی را صرف پیدا کردن بهترین جراحان بینی می‌کند. این کار کاملا منطقی است چرا که تبحر و تجربه پزشک تاثیر بسیاری در نتیجه نهایی بهترین عمل بینی دارد.  انتخاب بهترین جراح بینی به شما کمک می کند تا یک عمل حرفه ای خوب و همچنین مراقبت های قبل و بعد از عمل را تجربه کنید. دکتر شقایق ابراهیم نژاد به عنوان بهترین پزشک جراحی بینی با دانش، تخصص و تجربه خود در این زمینه به شما کمک می کند تا زیباترین بینی را داشته باشید .


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *