همزن برقی کاسه دار چی بخرم؟ + معرفی بهترین مدل‌های در بازار

همزن برقی کاسه دار تبدیل به یکی از مهم‌ترین لوازم آشپزخانه شده است و برای سهولت کار و داشتن تجربه لذت بخش آشپزی، خرید همزن برقی توصیه می‌شود. همچنین تعداد افراد بسیار زیادی اقدام به خرید همزن برقی کاسه دار می‌کنند و به همین جهت مارک‌های مختلفی اقدام به تولید همزن در مدل‌های متعدد کرده‌اند. اگر چه این خبر خوبی است و باعث می‌شود تا شاهد طیف گسترده‌ای از همزن‌های برقی باشیم اما می‌تواند باعث سردرگمی ما هم بشود. به همین جهت در این مقاله، بهترین مارک‌ها و مدل‌های همزن برقی را به شما معرفی خواهیم کرد.

بهترین مدل‌ها عبارت است از:

  • همزن کاسه دار سیج مدل SEM825
  • همزن کاسه دار کنوود مدل KMX750RD
  • همزن کاسه دار باریتون مدل BSM71800DX
  • همزن اسمگ مدل SMF03

همزن برقی

بهترین مدل‌های خردکن برقی

همزن کاسه دار سیج مدل SEM825

همزن کاسه دار SEM825 یکی از محصولات حرفه‌ای و جذاب برند استرالیایی سیج است. طراحی این محصول خاص و دلرباست و نظر هر مخاطب سخت‌گیری را به خود جلب می‌کند. بدنه این همزن از استیل ضدزنگ و به رنگ نقره‌ای ساخته شده که علاوه بر زیبایی از مقاومت بالایی برخوردار است. موتور این دستگاه از نوع گیربکسی با قدرت ۱۲۰۰ وات در بخش بالایی همزن مستقر شده و به راحتی هر نوع ماده غذایی را با هم ترکیب می‌کند.

همزن برقی سیج مدل sem825

این محصول دارای ۲ کاسه برای ترکیب کردن مواد است. کاسه استیل با ظرفیت ۳.۸ لیتر و کاسه پیرکس با ظرفیت ۴.۷ لیتر ساخته شده که با توجه به نیاز خود می‌توانید کاسه‌ها را تعویض کنید. همچنین همزن کاسه دار سیج مدل SEM825 دارای ۱۲ حالت سرعت است که می‌توانید به کمک پنل تعبیه شده روی بدنه این دستگاه، سرعت را انتخاب کنید.

از دگیر امکانات این همزن حرفه‌‌ای می‌توان به سیستم تشخصی وزن، نمایشگر LED و درپوش کاسه اشاره کرد. همزن کاسه دار سیج SEM825 مجهز به ۳ سَری برای تهیه انواع خمیر، فوم کردن تخم مرغ و ترکیب کردن مواد است که به راحتی قابل تعویض و استفاده هستند.

همزن کاسه دار کنوود مدل KMX750RD

همزن کاسه دار KMX750RD یکی از محصولات برند ژاپنی کنوود است که علاوه بر رنگ جذاب، دارای طراحی و عملکرد قابل قبولی است. طراحی این محصول خاص و جسورانه است و جزو پرفروش‌ترین همزن‌های کاسه دار قرار دارد. جنس بدنه این محصول از استیل ضدزنگ ساخته شده است. بخش بالایی این محصول که محل قرار گیری موتور است به رنگ قرمز و بخش پایین بدنه به رنگ نقره‌ای است. موتور این دستگاه از نوع گیربکسی با قدرت ۱۰۰۰ وات است.

کاسه این محصول از جنس استیل با ظرفیت ۵ لیتر ساخته شده که علاوه بر جذابیت به راحتی نظافت می‌شود. همزن کاسه دار کنوود مدل KMX750RD دارای ۵ حالت سرعت است که به کمک دکمه ولومی تعبیه شده بر روی بدنه می‌توانید سرعت دستگاه را تنظیم کنید. همچنین این همزن دارای ۳ سَری برای هم زدن مواد غذایی، فوم کردن تخم مرغ و ورز دادن انواع خمیر است. با همزن کاسه دار کنوود KMX750RD می‌توانید انواع خمیر برای تهیه نان، نان پیتزا، شیرینی، کوکی، بیسکوییت و … را تهیه کنید.

همزن کاسه دار باریتون مدل BSM71800DX

همزن BSM71800DX یکی از محصولات برند کانادایی باریتون است که از کیفیت و طراحی جذابی برخوردار است. کاسه این محصول از استیل و با ظرفیت ۷ لیتر ساخته شده که برای مصارف خانگی گزینه مناسبی است. همزن ۷ لیتری باریتون دارای ۸ حالت سرعت است که به کمک دکمه ولومی تعبیه شده بر روی بدنه قابل تنظیم و انتخاب است.

همزن کاسه دار باریتون دارای ۳ سَری برای تهیه انواع خمیر، ترکیب کردن مواد و فوم کردن تخم مرغ است. با همزن ۷ لیتر باریتون به راحتی انواع خمیر برای تهیه نان، نان پیتزا، بیسکویت، کوکی و … را تهیه کنید و از پخت آن لذت ببرید.

از جمله دلایل محبوبیت این همزن می‌توانیم به تنوع رنگی، ظرفیت بالا، قابلیت تنظیم سرعت و بدنه مقاوم اشاره کنیم که مجموع این موارد باعث شده است تا این مدل در بین سایر مدل های همزن باریتون، فروش بیشتری داشته باشد. این همزن‌ در رنگ‌های صورتی، مشکی، قرمز، کرم و سفید موجود است و شما می‌توانید بنا به سلیقه خود دست به انتخاب بزنید.

همزن اسمگ مدل SMF03

همزن کاسه دار اسمگ مدل smf03

همزن کاسه دار SMF03 یکی از محصولات برند ایتالیایی اسمگ است. همزن اسمگ مدل SMF03 در رنگ‌های سفید، مشکی، کرم و قرمز طراحی شده و نظر هر خریداری را به خود جلب می‌کند. بدنه این محصول از استیل ضدزنگ ساخته شده که علاوه بر مقاومت بالا، دارای رنگ ثابت است و بعد از استفاده رنگ بدنه آسیب نخواهد دید. موتور این همزن از نوع گیربکسی با توان ۸۰۰ وات است. کاسه همزن اسمگ از جنس استیل با ظرفیت ۴.۸ لیتر ساخته شده که برای مصارف خانگی گزینه مناسبی است. همچنین این محصول دارای ۳ سَری برای هم زدن موادغذایی و تهیه انواع خمیر است.

جمع بندی

اگر شما هم قصد خرید همزن کاسه دار دارید به ظرفیت، قدرت موتو و تعداد سَری آن دقت کنید. برای مصارف خانگی همزن‌هایی بین ۵ تا ۷ لیتر بهترین گزینه هستند. چون علاوه بر کارایی به فضای کمتری نیاز دارند و به راحتی در محیطی قابل استفاده هستند.

منبع: بهترین مارک همزن برقی کاسه دار در سال ۱۴۰۲ کدام است؟


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *