معرفی هاست مناسب برای راه اندازی مجله آنلاین و اینترنتی

در دنیای امروز، وب سایت ‌ها و مجلات آنلاین و اینترنتی به عنوان یک ابزار بسیار قدرتمند برای انتقال اطلاعات، ارتباط با مخاطبان و اشتراک گذاری نقطه نظرات مختلف به شمار می ‌آیند. با گسترش روز افزون خوانندگان و علاقه‌ مندان به محتوای آنلاین، انتخاب هاست، دامنه و سرور مناسب و کارآمد برای یک مجله اینترنتی اهمیت ویژه ‌ای پیدا کرده است.

تیم دانش و فن آوری روزنه آنلاین در این مقاله، به بررسی نکات کلیدی و عوامل تاثیرگذار در انتخاب مناسب ترین هاست و بهترین دامنه مجله آنلاین و اینترنتی از شتابان هاست می ‌پردازد تا اطلاعات کامل تری درباره مزایای این خدمات و نقش آنها به دست آورید.

« کد تخفیف ۱۲ درصدی shetabanhost برای شما مخاطبین عزیز مجله روزانه آنلاین جهت خرید انواع سرور مجازی و هاست ایران و اروپا و … از شتابان هاست »

معرفی هاست مناسب برای راه اندازی مجله آنلاین و اینترنتی

خرید هاست و سرور برای مجله آنلاین و اینترنتی

در دنیای اینترنت برای داشتن هر نوع سایت، رسانه یا مجله اینترنتی به یک هاست مناسب نیاز دارید. هاست، در واقع مکانی است که شما سایت خود را به همراه تمام فایل‌ های ضروری و محتوای آن نگه داری میکنید.

 * انواع هاست مناسب مجلات مجازی

امروزه انواع مختلفی از سرویس های میزبانی وب یا هاستینگ برای خریدن وجود دارد که رایج ترین آنها شامل هاست اشتراکی، سرور مجازی (VPS) و سرور اختصاصی هستند. هرکدام از این خدمات ویژگی ‌ها و محدودیت ‌های خاص خود را دارند و مناسب نوع خاصی از سایت ها و پلتفرم های اینترنتی می باشند.

·       خرید هاست اشتراکی

هاست اشتراکی یک انتخاب مناسب برای مجله اینترنتی و آنلاینی است که به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده است و هنوز آمار ترافیک و بازدیدهای آن زیر ۱۰ هزار تا در روز قرار دارند. هاست اشتراکی درحال حاضر ارزان ترین و مقرون به صرفه ترین نوع میزبانی برای وب سایت‌ های مختلف مجله ای است و همین مسئله، آنها را به محبوب ترین سرویس های هاستینگ تبدیل کرده است.

·       خرید سرور مجازی ایران و اروپا

سرور مجازی یا VPS، یک مدل حرفه ای تر است که مناسب سایت های متوسط تا بزرگ می باشد. در این روش میزبانی، ۹۸ درصد امکانات و قابلیت های یک سرور فیزیکی و واقعی در اختیار شما قرار می گیرد.

علاوه بر آن، تمامی منابع سرور به صورت اختصاصی در اختیار شما قرار دارد، منابعی مثل:

  • CPU
  • هارد یا فضای ذخیره سازی
  • RAM
  • پهنای باند

این سرورها میتوانند به خوبی پاسخگوی نیاز مجله آنلاین شما در هر اندازه ای باشند. علاوه بر آن، قابلیت افزایش منابع و ارتقاء سرور به سادگی امکان پذیر است و میتوانید هرگاه که بازدید و ترافیک سایت افزایش یافت، منابع سرور خود را تقویت کنید تا عملکرد بهتری داشته باشد.

« کد تخفیف ۱۲ درصدی shetabanhost برای شما مخاطبین عزیز مجله روزانه آنلاین جهت خرید انواع سرور مجازی و هاست ایران و اروپا و … از شتابان هاست »

·       خرید سرور فیزیکی

آخرین و حرفه ای ترین روش میزبانی وب، سرورهای اختصاصی یا Dedicated Server ها هستند. در این سرویس همانطور که از نامش مشخص است، تمام قابلیت ها، منابع و متعلقات سرور به طور اختصاصی در اختیار شما قرار میگیرند و شما تنها وب سایتی هستید که به طور کامل از ظرفیت های یک سرور استفاده میکنید.

* هارد متناسب با نیاز مجلات در فضای مجازی

مجلات آنلاین تقریبا همه انواع محتوای متنی، صوتی، عکس و ویدیو را منتشر میکنند، به همین دلیل هم نیاز به پهنای باند و فضای ذخیره سازی قابل توجهی دارند. از این رو هاست مجله آنلاین و اینترنتی باید توانایی پشتیبانی از محتواهای چندرسانه ‌ای و تصاویر باکیفیت را داشته باشد.

علاوه بر آن، اگر هاست شما دارای فضای ذخیره سازی یا هارد کافی نباشد، گاه و بی گاه شما را دچار مشکل می کند. در این صورت یا باید محتواهای خود را حذف کنید، یا هاست خود را هر چند روز یکبار ارتقا دهید.

* مقیاس پذیری سرور

با افزایش فعالیت مجله شما و انتشار محتوای ارزشمند، کم کم تعداد کاربران وب سایت شما افزایش پیدا میکند. هر کاربری که در سایت شما فعالیت کند، مثلا صفحات مختلف را باز کند یا مطالب را جستجو و دانلود کند، بخشی از منابع سرور یا هاست شما را به خود اختصاص میدهد.

بدین ترتیب، هاست منتخب شما باید این امکان را بدهد که منابع خود را در چنین شرایطی افزایش دهید تا با افزایش ترافیک و تعداد کاربران، همچنان به خوانندگان خدمات رسانی کرده و عملکرد سایت را حفظ کند.

* امنیت و حفاظت از اطلاعات

مجله اینترنتی جایی است که افراد در آن اطلاعات شخصی خودشان (مانند شماره تماس، ایمیل، آدرس و…) را در قالب فرم تماس، کامنت ها و… در اختیارتان می گذارند و این وظیفه شماست که از این اطلاعات ارزشمند محافظت کنید.

از این رو بسیار ضروری است که هاست یا سرور مجازی منتخب شما دارای گواهی SSL باشد تا اطلاعات کاربران وبسایت رمزنگاری و محافظت شوند. همچنین، بک آپ گیری و تهیه نسخه‌ های پشتیبان از داده‌ ها به شما کمک می ‌کند که در صورت بروز هرگونه مشکل، جلوی از دست رفتن اطلاعات را بگیرید.

پشتیبانی حرفه ای هاست و سرور

* پشتیبانی حرفه ای هاست و سرور

داشتن یک پشتیبانی حرفه ای ۲۴ ساعته ضروری ترین ویژگی هر شرکت هاست، دامنه و سرور است. از آنجایی که کوچک ترین اختلالی میتواند به سئو سایت و تجربه بازدیدکنندگان آن لطمه بزند، بهتر است هاستی را انتخاب کنید که ارائه‌ دهنده آن به طور مداوم و با پاسخگویی سریع به شما در رفع مشکلات و سوالات کمک کند.

نکته: شتابان هاست از موفق ترین شرکتهای میزبانی وب در ایران است که پشتیبانی حرفه ای را ارائه می کند.

خرید دامنه برای برای مجله آنلاین و اینترنتی

زمانی که قصد دارید سایت خود را به مخاطبان هدفتان معرفی کنید، نام دامنه اولین برخورد و نقطه تماسی است که آنها با سایتتان دارند. به همین خاطر معتقدیم که دامنه یک سایت، هویت و شخصیت آن سایت و کسب و کار آنلاین را شکل می دهد.

جدا از آن اگر دامنه نداشته باشید، کاربران چطور باید به سایت مجله ای تان دسترسی پیدا کنند؟ انتظار ندارید که همگی IP آدرس ۱۶ رقمی سایتتان را به خاطر بسپارند؟

* انتخاب دامنه مجله آنلاین و اینترنتی

متوجه شدید که انتخاب دامنه مناسب برای مجله‌ های آنلاین و اینترنتی امری اساسی است. بهتر است این چند نکته را در خرید دامنه خود به یاد داشته باشید:

  1. نام دامنه باید مرتبط با موضوع مجله شما باشد.
  2. استفاده از کلمات کلیدی مهم در نام دامنه، به سئو سایتتان کمک میکند.
  3. ترجیحا سعی کنید از پسوندهای شناخته شده بین المللی مثل .com استفاده کنید.
  4. خرید دامین های بین المللی به اعتبار و اعتمادسازی برند شما کمک میکند.

همچنین امروزه صدها پسوند دامنه مختلف وجود دارد که میتوانید هرکدام که مورد پسندتان بود را خریداری کنید. اگرچه پیشنهاد میکنیم از دامنه ویژه .media که پسوند اختصاصی رسانه های اینترنتی و موثر برای هنرمندان، رسانه‌ها، طراحان گرافیک و منتشرکنندگان متون دیجیتالی است، استفاده کنید.

شتابان هاست، ارائه دهنده خدمات هاست و سرور، دامنه برای راه اندازی مجله آنلاین و اینترنتی

در این مقاله فن آوری از روزنه آنلاین به بررسی جزئیات و اهمیت انتخاب هاست و دامنه و همچنین سرور مناسب برای راه اندازی مجله آنلاین و اینترنتی پرداختیم. انتخاب هاست مناسب تأثیر مستقیم در عملکرد، امنیت و تجربه کاربری وبسایت شما خواهد داشت.

شتابان هاست یکی از معروفترین هاستینگ های ایران برای خرید سرور و میزبانی وب در ایران است که همچنین امکان جستجوی دامنه و ثبت آن را برای مدیران مجلات اینترنتی فراهم کرده است.

با پشتیبانی شتابان هاست جهت مشاوره خرید هاست، سرور و دامنه ۰۲۴۹۱۳۱۱۰۳۱ تماس بگیرید.

« کد تخفیف ۱۲ درصدی shetabanhost برای شما مخاطبین عزیز مجله روزانه آنلاین جهت خرید انواع سرور مجازی و هاست ایران و اروپا و … از شتابان هاست »

کد تخفیف 12 درصدی shetabanhost به مناسبت قالب جدید وبسایت


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

۳ نظر

  1. معرفی بهترین هاست برای فروشگاه اینترنتی فهمیدم هنوز نیازی به خرید سرور مجازی نیست، ممنون از آگاهی رسانی شما

  2. ممنون بابت معرفی انواع هاست مناسب برای انواع سایت ها، من نمیدونستم انقدر تنوع هاست و میزبانی وب زیاده

  3. سلام، ببخشید حداقل مقدار منابع لازم (رم، هسته، فضا) برای راه اندازی یک سایت خبری چقدر باید باشه؟

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *