خانم های باردار و شدت ورزش در آنها

شدت ورزش در بارداری:خانم های باردار و شدت ورزش در آنها:شدت ورزش به چگونگی کار بدن در هنگام فعالیت ورزشی بستگی دارد.  فعالیت های هوازی متوسط ​​تا شدید چندین بار در هفته باعث تقویت قلب و ریه می شود و همچنین به افراد کمک می کند  تا وزن و درصد چربی بدن خود را کنترل کنند، خطر بیماری ها را  کاهش می دهد. راه های متعددی برای نظارت بر شدت ورزش وجود دارد، از جمله نظارت بر ضربان قلب، توانایی صحبت کردن در هنگام کار، و احساس کلی در طی تمرین.

شدت ورزش در بارداری:تمریناتی که برای بانوان غیر باردار، هوازی محسوب می شوند برای یک بانوی باردار در دومین و سومین دوره ۳ ماهه بارداری شان تمرینات مناسبی محسوب نمی شود. این تمرینات شدت بسیار بالایی دارند و در حالی که در ورزشکاران غیر باردار سبب  ایجاد چابکی و تناسب اندام می شوند بانوی باردار را دچار افت سرعت حرکات و بزرگ تر شدن اندام می نماید. کلاس ورزشی که مطابق نیازهای بانوان باردار تنظیم شده باشد بسیار مناسب تر است و شرکت بانوی باردار در این کلاس باعث ایجاد حسی بهتر در مورد تغییرات به وجود آمده در بدنش می شود.خانم های باردار و شدت ورزش در آنهاLearn more about the intensity of exercise in pregnant women

 

بانوی بارداری که در کلاس های ایروبیک/ استپ شرکت کرده است تنها می تواند در اولین ۳ ماهه بارداری اش به شرکت در این کلاس ها ادامه دهد. پس از آن خطر کاهش تعادل و یا آسیب دیدگی مفاصل فرد از مزایای حال از آن بیشتر است.

ورزش پیلاتس در دوران بارداری

در سه ماهه اول بارداری بانوانی که در کلاس های تمرینی پیلاتس شرکت می کرده اند می توانند با رعایت نکات ایمنی به فعالیت شان ادامه دهند. به هر حال پس از ۳ ماهه اول بارداری تمرینات ورزشی نباید در حالت خوابیده بر روی کمر اجرا شوند. همچنین زمانی که کودک شروع به رشد می نماید و رحم بزرگ می شود انجام تمرینات ورزشی به صورت خوابیده بر روی شکم توصیه نمی شود. برخی کلاس های ورزشی بارداری، تمرینات پیلاتسی را که بر طبق آن نیازمند قرار گرفتن بر رویپهلوها و یا بر روی دستها و زانوها هستید را  اجرا می کنند. این تمرینات ایمنی شما را تضمین کرده و ستون فقرات را همیشه در وضعیت نرمال و طبیعی نگه می دارند.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *