پخت میگو کبابی با سالسای میوه با استفاده از روش جدید زیر

پخت میگو کبابی با سالسای میوه با استفاده از روش جدید زیر

پخت میگو کبابی با سالسای میوه

همانطور که همه ما میدانیم میگو سرشار از فسفر و خواص میباشد در زیر نحوه پخت میگو با سالسای میوه را برای شما قرار داده ایم امیدوارم که این میگوی کبابی را تهیه کنید و از طعم فوق العاده این نوع پخت میگو لذت ببرید . زیرا طعم بسیار فوق العاده و جدیدی دارد.

مواد لازم برای پخت میگو کبابی

میگو متوسط ۲۰ عدد
آب ۴ لیوان
یخ ۱ لیوان
نمک ۱ قاشق غذاخوری
پیاز ۱ عدد
انبه ۱ عدد
آووکادو ۱ عدد
آبلیمو ۳ قاشق غذاخوری
گشنیز مقداری
روغن زیتون مقداری

 

پخت میگو کبابی

 

میگوها را پوست بکنید و تمیز کنید. سپس همراه با ۴ لیوان آب ، یخ و ۱ قاشق غذاخوری نمک داخل کاسه ای بریزید و ۱۵ دقیقه بگذارید بماند.در این فاصله میتوانید سالسا را آماده کنید. انبه را پوست بکنید و به تکه های کوچک خرد کنید. آووکادو و پیاز را نیز پوست بکنید و خرد کنید سپس همه را داخل کاسه ای بریزید و به آن مقداری گشنیز خرد شده ، آبلیمو ، نمک و فلفل اضافه و مخلوط کنید.

میگوها را به سیخ چوبی بکشید ( سیخ ها را ۳۰ دقیقه پیش از کار در مقداری آب خیس دهید تا نسوزد ). میگوها را روی کباب پز قرار دهید و با روغن زیتون روی انها برس بکشید.پس از اینکه میگوها کباب شدند ( بسته به سایز میگو ۲ تا ۴ دقیقه برای هر طرف زمان لازم است ، پس از اینکه رنگ میگوها تغییر کرد یعنی آماده شده است ) ، سریع داخل نان ترتیلا یا نان لواش قرار دهید و مقداری سالسا روی ان بریزید و سرو کنید.

برای: ۴ نفر
حاضر است در : ۲۵ دقیقه
وعده: شام, نهار
دسته بندی دستور آشپزی : غذاهای دریایی
مواد لازم : آبلیمو, آووکادو, انبه, پیاز, میگو


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *